CS Klaner

Jeg tenkte at de som er med i en klan eller vil være med i en klan kan skrive litt her. For de som er med i klan så hadde det jo vert kult med en konkuranse en gang i blant.

Jeg og klanen min skal iallefall ha lan i kveld og da spiller vi ofte online også, så jeg lurte på om det vare noen klaner som vil ha en runde CS 1.5 med oss? Viss noen vil kan de ta kontakt med meg på PM eller MSN: s_o_p_p_p_e@hotmail.com

Hm... er dere gode? Har vel en klan, den er 3 å gammel, og jeg er den eneste som har bredbånd :svette:

Hmm.... jeg er xtremt rusten, sist jeg spilte var 1.juledag i fjor, vant riktignok compoen, men dog... >_<

Men vis dere vil ha noen runder cs med oss så hadde det vert fint om dere hadde server, serveren våres funker ikke for øyeblikket men vi klare kansje å få den opp igjenn før åttetiden i kveld! :(

Dere å dere, etter all sannsynlighet blir det kun lille, rustne meg... Får se hva som skjer utover kvelden.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg og CockMcBalls har en fet klan da, er bare oss to ennå, men vi kan sikkert spille mot dere. Cock McBalls kaller seg Cokzy når vi spiller, han banker dere alle med AWPen sin azz. Dere er kjøttkaker!1
Jeg kaller meg l33tman_jones_4521, og jeg er lizzom backuperen i klanen azz. Vi banker dere. kay? Møtes i kveld klokka 20.00, eller? Dere får lage zerver, send meg en Pm.
Åja, klanen vår heter Boxx0r-Roxx0rz, så det står [BR] foran nixene våre.
SNAXZ!

Opprinnelig skrevet av Baronen@20.05.2004, 20.36
Jeg og CockMcBalls har en fet klan da, er bare oss to ennå, men vi kan sikkert spille mot dere. Cock McBalls kaller seg Cokzy når vi spiller, han banker dere alle med AWPen sin azz. Dere er kjøttkaker!1
Jeg kaller meg l33tman_jones_4521, og jeg er lizzom backuperen i klanen azz. Vi banker dere. kay? Møtes i kveld klokka 20.00, eller? Dere får lage zerver, send meg en Pm.
Åja, klanen vår heter Boxx0r-Roxx0rz, så det står [BR] foran nixene våre.
SNAXZ!
Ja greit vi er bare 3 i dag til vanelig er vi 6 stk så det blir jo ganske rettferdige lag. Ja ja vi får til serveren, gir deg mer info på PM senere i kveld!

D

Deleted member 91

Gjest
Åsså jeg kanke jeg eller for , mamma sier jeg må , rydde rommet og drit..........!!!!!!!!!

>_< >_< >_<

Vi skal ha LAN i kveld også, noen som vil spille mot oss, vi blir bar 3 stk i dag og men er det noen klaner som vil utfordre oss?

Vi liker best 1.5 men vis vi absolutt må så kan vi spille 1.6(steam).

Hvis dere har server vil [Storeørepipharen] utfordre dere! :gevær:

Bare 1.6 ;)

Opprinnelig skrevet av Stiluz@21.05.2004, 21.03
Hvis dere har server vil [Storeørepipharen] utfordre dere!  :gevær:
Vi fikk ikke helt til serveren i går til 1.5, men kansje vi får det til i dag. Vis dere spiller 1.6 så får vi TROR jeg til serveren til 1.6. :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg og sOERTulv kan spelle mot dere , fordi , Cox fikk hus arest og greier dah........

Men azzo vi , kan møte dere vi !!