Cubepro på 2. plass

#1
Da er det klart, CubePro vant ikke hjemmekinoanlegg og tv til 20.000 kroner, men må nøye seg med en mobiltelefon til ca. 3500,- uten abonement. Dette er slettens ikke gale med tanke på at han ikke har brukt noen penger på konkuransen, men det er også litt surt når vi på live vet at det bare skilte noen få hundredeler fra hjemmekinoanlegg. CubePro sa selv at han var fornøyd, så dette trenger ikke være et kondolanse emne, men likevell, Jævla bra kjørt.

Selv er jeg ikke helt sikker på hva CubePro kjørte på, så dette får han rette på i ettertid, men det var noe slikt:

Tallbacken: 1.52.???
Oxbury(den hemmelige banen): 2.06.???

Rekordene til CubePro med den aktuelle bilen Accent Evo 3 er:
Tallbacken: 1.48.???
Oxbury: 2.04.???
 
#2
Hvilket spill er dette? Hvor skjedde dette? Når skjedde dette? Hva skjer? Hvem vant første? Grattis CubePro?
 
#4
Det var i RalliSport Challenge 2.
Og jeg må få lov til å gratulere deg, CubePro. Enormt bra!
Å vinne en mobil til 3500,- er da ikke ille.
 
#6
Takk for innlegget eXploSer! Ja, jeg burde tatt han Svensken ut ifra rekordene mine, men jeg er dårlig under press, så dette var aldeles ikke værst! Takk for all støtten da gutter ;)
 
#7
Ok, prøver igjen, skjønner at dere ikke liker en inder men ja..... Hvor skjedde dette? Når skjedde dette?

Grattis CubePro, 2plass ikke dårlig, men det er litt dumt å vite at du var sååååå nærme 1.. men ja.....2 er bra:)
 
#11
Skaff det, et av de beste Racing spillene til Xbox ihvertfall!

Ja, det var 0,8 sekunder bak totaltiden til vinneren, så det er nærme. Men men, kommer nok en ny sjanse etterhvert!

Saken er at dette var to lette baner med en lett bil, og de som stod for ansvaret for konkuransen har fått så mange forespørsler om ny konkuranse at det kanskje blir noe av faktisk! Og da skulle de sette opp mer avanserte baner. Gleder meg til det.

Så dere for slenge dere på lasset, det er et supert spill så..
 
F

Fanta Boy

Gjest
#12
Opprinnelig skrevet av CubePro@13.06.2004, 15.25
Skaff det, et av de beste Racing spillene til Xbox ihvertfall!

Ja, det var 0,8 sekunder bak totaltiden til vinneren, så det er nærme. Men men, kommer nok en ny sjanse etterhvert!

Saken er at dette var to lette baner med en lett bil, og de som stod for ansvaret for konkuransen har fått så mange forespørsler om ny konkuranse at det kanskje blir noe av faktisk! Og da skulle de sette opp mer avanserte baner. Gleder meg til det.

Så dere for slenge dere på lasset, det er et supert spill så..
Grattis, men hvorfor heter du CubePro når du spiller Xbox?
Er ikke Cube Pro GameCube pro? :blunk:
 

Endre

Ødela forumet
#16
Opprinnelig skrevet av Revan@13.06.2004, 19.54
Hva heter du på Xbox Live, ILiuz?
Det kan du finne ut to steder. Du kan enten sjekke profilen min, eller Xbox Live Gamertag-emnet i samme seksjon som dette emnet ligger i. :tommelopp:

[/barnehagetante]
 
#17
¤ RallisportChallenge2
¤ xboxlive
¤ viaGames.no
¤ klokken13.00

merdulurerpånilopilo?

ersåkaldpåhendeneetterkampenmotfredrikstad(jegerbrannfan)atjegikkeklareråtrykkepåspace

brannvant4-2da,crizpy :p

ILiuz: :flau:
 
#19
" 2. place is a other word for loosing" som bender sier.
neida. 2. plass er skikkelig bra det. tenker meg det var ganske nerver under siste runde ja. takler heller ikke press så godt selv. synd at du ikke fikk tv'en og stæsjet, men en mob er jo kjekt å ha det også...
 
#20
Ja, gratulerer, du er kongen i Rallysport. Synd du ikke kom på første, men andre plass er jo også sinnsykt bra!!!