Dårlig grafikk i søldner?

#1
Har hørt av de som har beta testet søldner secret wars at grafikken var helt rævva.
er det noen som kan bekrefte dette eller er det bare ett rykte?

har gledet meg enormt til dette spillet, men hører mange sier de får flashback tilbake til commodore 64. grafikken er ikke alt, men commodore 64 grafikk er litt drøyt...

noen her som har beta testet som har peil?
 
#2
Nå har ikke jeg spilt det da. Men det er som oftest dårlig grafikk på beta versjoner, fordi grafikken er det en fikser tilslutt når en lager et spill. Dette er på grunn av den raske utviklingen på grafikkfronten.

Så forvent bedre grafikk på fullversjonen.
 
#3
Tror ikke grafikken blir det helt store, men som trøst foregår det i gigantsike områder(Så store at kjøretøyene er uunværlige) som er fullt ødeleggbare, noe allá Geo-mod, så vidt jeg vet.
 
#4
Jepp, grafikken i Soldner er helt ræva. Hvis du har spilt Delta Force: Black Hawk Down eller Joint Operations , så kan du sammenligne grafikken ganske greit med Soldner. Altså utdatert grafikk så det holder!

Det som er et pluss med Soldner er: Mye gameplay modes, masse våpen/klær/utstyr/fartøy. Små detaljer som f.eks: når man går i vannet så ser man at det plasker vann blant bena, når det sprenges i hus og ute i naturen så setter det merker etter seg, altså hull i bakken, ødelagte hus.

Nå skal det komme en update til Soldner i denne uka, for se om hvor gode forbedringer.

En ting er sikkert, jeg kommer IKKE til å kjøpe dette spillet!

Ang. "store" maps. Så er de noen lunde store, men ingen revolusjon.

Redigering: Så det skal bli bedre grafikk i full versjonen? Håper det for spillets skyld. Det spillet også mangler er lite detaljer i naturen som: busker, planer, osv.

Erik