Dårligste spill 2006

Dårligste spill 2006

• Brain Training (DS)

Stemmer: 0 0,0%
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion (Windows/X360)

• Gothic 3 (Windows)

• Jaws Unleashed (Multi)

• NRA Gun Club (PS2)

• Over G Fighters (X360)

• RedSteel (Wii)

• Reservoir Dogs (Multi)

• Scarface (Windows)

• Sonic the Hedgehog (X360)

• Superman Returns (X360)

• Wii Play

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0
SITAT(Agahnim @ 10.01.07, 21.33) 46469
Ting som gjør Oblivion dårlig?

- Verden som virker automatisk generert frem, med sånn ca. ingen leveldesign, bare trasking gjennom skoger o.l.
- Generisk og kjedelig design.
- Altfor krevende grafikk.
- Dårlig AI.
- Samme stemmeskuespillere på mange forskjellige personer, uten at de høres forskjellige ut.
- Gjevnt over dårlig stemmeskuespill.
- Utdatert og kjedelig kampsystem.
- Rævva animasjoner.
- Vanskelighetsgraden går faktisk nedover jo lengre man kommer, ikke motsatt, som er det mest naturlige.
- Gjevnt over kjedelige oppdrag, det er noen gullkorn gjemt inni der, men lite i forhold.
[/b]

Greit. Jeg synes det var bedre med en liten begrunnelse. Er selvfølgelig uenig med deg der, men det er jo hver sin smak.

Jeg vil bare krangle litt til med deg. Liker du Zelda?

D

Doctor Downs

Gjest
Én ting er at ikke alle har spillt alle spilla på lista, men hvis du bare har prøvd to-tre av dem er det vel lite vits i å stemme? Hvis Zelda var det eneste spillet jeg spillte i hele år er det ganske unødvendig å peke det ut som hverken årets beste eller verste. Det er opptil flere spill på den lista som er dårligere enn Oblivion, punktum.

SITAT(Aquila @ 12.01.07, 01.51) 46646
Én ting er at ikke alle har spillt alle spilla på lista, men hvis du bare har prøvd to-tre av dem er det vel lite vits i å stemme? Hvis Zelda var det eneste spillet jeg spillte i hele år er det ganske unødvendig å peke det ut som hverken årets beste eller verste. Det er opptil flere spill på den lista som er dårligere enn Oblivion, punktum.
[/b]

Takk! Da slapp jeg å skrive det.