Décor -- "Lek interiørdesigner" -- SHDR og oerhört søker voksne kvinner

#1
OPPDATERT!

Heisann alle sammen,


som noen av dere kanskje vet har jeg og SHDR et spillprosjekt på gang, og nå trenger vi deres hjelp.

Spillet vi jobber med er et spill om interiørdesign, og vår målgruppe er hovedsaklig voksne kvinner.

Vi laget oss en facebook-gruppe, og det er åpent for alle å delta. Det fine med facebook er at det gjør det enkelt for dere å invitere alle dere kjenner, og jo flere av dere som gjør det, jo mer vil vi lovprise Spillegal i rulleteksten på Décor. Deal?

Facebook-gruppa er her:
http://www.facebook.com/groups/group.php?gid=47065281270#/group.php?gid=47065281270

Vi har også laget en spørreundersøkelse (ny versjon lansert 11/11-08) for å lære mer om hva kvinner (og menn) vil ha i et slikt spill, og den finner dere her:

Norsk: http://kreatopia.no/decor/?lang=no
Engelsk: http://kreatopia.no/decor/

Derfor: Hvis noen av dere har mødre, tanter, venninner eller eventuelt skulle slumpe til å være voksne kvinner selv, hadde vi satt veldig stor pris på om dere kunne oppfordre til å melde seg inn i facebook-gruppa, eller å surfe over til undersøkelsen. Pretty petty please with sugar and candy?

Det hele tar 3 minutter, og er enkelt og selvforklarende.

Bonus: Det er bilde av SHDR med hønelue og meg selv i kilt i bunnen av undersøkelsen, som premie for innsatsen!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Fung Shwei-linken viker ikke.
 
#5
Takk for tips, det er fikset nå.

Poenget er ikke at Feng Shui har noe for seg så mye som at vi synes det er en søt :elsk: idé som kan gjøres om til et ekstra ferdighetslag på toppen av resten av designet. :)

Vi får se, for øyeblikket er det uansett ikke den eventuelle Feng Shui-delen som står i fokus.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Angående fargevalget må jeg si det er ekstremt generisk. Kanskje ikke mye å si så tidlig i konseptet, men bør i mine øyne gjøres litt mer originalt.
Lissom:
moods (jeg har aldri vært på sida før, men regna med at de brukte denne fargen.) :ler:
Designåret 2005
Future of Webdesign
Oslopuls


(enn disse)


Men, kan hende jeg driter meg ut, iom. at det ser ut til at resten av verden rådigger disse fargene til morgen og til kvelds. :(

Comeback for sjokkrosa *grøss*
 
#7
Hehe, det har du naturligvis rett i. Vi er ganske glade i rosa selv, men fargevalget på spørreundersøkelsen har ikke egentlig så mye å gjøre med hvor vi ender opp til slutt, tenker jeg meg. Ingenting er bestemt enda.

For denne gang var ideen bare å få noe som så noenlunde proft og uprovoserende ut, slik at man gir et godt inntrykk av prosjektet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Hvordan går det med Kaptein Kanonballe'a?

Og jeg kan sende dette til mamma, spørs vel litt om hun er så interessert, da.
 
#10
Bullshit! er som å krysse Michael Moore og Seinfeld. Men morsomt er det, særlig når de lirer av seg gullkorn som "Fffffffffuck you in the... NECK!"
 
#11
Ja, sett nesten hele første sesong nå, og er ikke likte tøft når de rakker ned på ting jeg er uenig i. Det blir liksom ganske ensidig journalistikk, uten at den ene parten får snakket ordentlig for seg.
 
#12
De er i alle fall selvironiske på det.

"In today's episode of Penn and Teller's Bullshit! we are going to shoot fish in a barrel."

*Teller fyrer av to hagleskudd i et akvarie*
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Vent, hva i første sesong var det du ikke var enig i? Riktignok begynte de å dille med ting som verdensfreden i nummer seks, men hreeeh?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Apropos Bullshit så går det på lørdagskvelder på Viasat 6 (svensk kanal). I kveld hadde de om NASA og delfiner. Sistnevnte begynte med at de klagde over at det var noen programmer de hadde laget som var veldig kontroversielle og førte til mye stress og til og med trusler, men i kveld... og så viste de bilder av folk som etterligna delfinlyder og lot som om de var sjøgress. Lo litt da.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Nasa og knirkefisker? Da har de korta ned og klippa sammen episoder.
Uansett kan man si hva man vil om Penn og Teller, de vet at delphiner er bullshit. :sinna:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Var to episoder rygg mot rygg, faktafans.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Så greia varte i en hel time? For de to tinga var hver sin episode sist jeg lasta dem ned tidligere i år.
 
#18
Vent, hva i første sesong var det du ikke var enig i? Riktignok begynte de å dille med ting som verdensfreden i nummer seks, men hreeeh?
Den om at noen ville ha inn røykelov i USA, i allefall. De mente at det at passiv røyking var skadelig, var bullshit. Var en til og tror jeg, men kommer ikke på den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Så greia varte i en hel time? For de to tinga var hver sin episode sist jeg lasta dem ned tidligere i år.
Riktig og riktig.

Forøvrig får jeg gjøre oppmerksom på at det ikke er ideelt å se Bullshit på Viasat 6, ettersom det later til at programmet ikke er klipt for reklamepauser og Viasat 6 ikke går av veien for å klippe direkte til reklame midt i programmet selv om det er to scener som følger rett på hverandre på hver side av pausa. :/
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#20
Mhm, den går egentlig på Showtime i USA, som er fæncy-smæncy kabel-TV for de som vil betale for noe ekstra. Også derfor de slipper unna med å være så obskøne og generelt... europeiske.