Dagens episke spilløyeblikk!

#1
Tenkte det hadde vore kjekt med ein tråd for desse stundene foran skjermen(e) som enten gir ekstra puls, klump i halsen, WOW-øyeblikk av diverse grader eller berre generelt er bedre enn det meste annet man har opplevd spillmessig den dagen/veka/måneden.

For min del idag var det at eg endelig hadde fått skikk på mitt Turtle Beach X41 surround-headset i forhold til optisk Xbox360-kobling og ENDELIG fekk det perfekte, diggbare surround-blastet eg ville ha. Kjørte ein bil på grusbane i Colin McRae Dirt i full fart med perfekt kontroll mens steinspruten singlet rundt ørene mine. Fekk pulsrush og adrenalinkick og EEELSKER DETTE-følelse over heile meg. :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Jeg spilte litt Just Cause 2 i stad. Behøver jeg i hele tatt å utdype meg noe mer enn det?

Jeg prøvde faktisk å utføre det beste 007-stuntet (fra introen til GoldenEye med motorsykkelen og flyet) og klarte det sånn halveis. Flyet kræsja, men du vet.
 
#3
For en tilfeldighet, jeg fikk mitt Tritton AxPro i dag og testet det ut, og husket hvor ufattelig digg Vanquish var! Kjempet mot to ekle skorpionaktige roboter og det var insane.

Jeg har ikke helt fått til de hundre innstillingene på headsettet enda da, høres omtrent ut som mitt vanlige stereohodesett.
 
#4
Runna nettopp Super Star Wars. Var sikker på at jeg skulle få et epilepsianfall på siste brettet, men det var verdt det.
 
#5
episk -; fortellende (t. forskj. fra lyrisk,dramatisk) : episk diktning / en episk dikter
Etym.:av gr. epikos , avl. avepos , se -isk
 
#9
Episk øyeblikk i går da jeg fullførte ME2. Vemodig og episk <3

Slang.
subst. m entall slang [ʃlæŋ] ord som brukes innen spesielle områder, ofte blant ungdom.
Låneord. Men ja - bare trolle-:eng:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
"Dagens fortellende øyeblikk" har da en viss klang over seg, det også.