Damnation

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Utvikler: Blue Omega Entertainment
Utgiver: Codemasters
Sjanger: Shooter
Spillere: 1 - ?
Utgivelse: 30/01-09
Plattform: PS3, X360, PC

Damnation begynte som en mod til Unreal Tournament 2004 og kom på andre plass i Epic Games første "Make Something Unreal" konkurranse. Spillet vil inneholde mange av elementene man hadde i modden. Codemasters sier: "Damnation features huge, open environments, daredevil acrobatics and high-octane vehicle-based stunts", og skryter av at dette spillet vil skille seg ut ved å være et vertikalt skytespill. Siden det egentlig var en unreal mod vil Damnation benytte seg av Unreal 3 motoren, og det virker for meg som at Blue Omega kan bruke den for den er verdt. Tiden vil derimot vise hvordan det blir med lag online.

Du har, som nevnt ovenfor, en real bunke akrobatiske muligheter og alle ser ut til å måtte bli brukt for å komme deg opp på nivåene ovenfor. Ikke nok med at du kan gjøre alt dette, men du har også muligheten til å skyte fra diverse posisjoner så du ikke er så utsatt hvis du skulle henge i et tau langt over bakken. Alt dette er også mulig i multiplayer delen, men hvis du nå tror at du kan stå på toppen av den største bygningen å snipe folk tar du feil. Ikke fordi du ikke kan gjøre det, men på grunn av "spirit vision" som gjør at folk kan se alle fiendene sine uansett hvor de er med et enkelt tastetrykk. Så sånn er det.



Kilde: IGN, Hjemmeside
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Jeg også, men jeg fikk virkelig dårlige vibber av Quore-episoden de hadde med Damnation i. Vibber av samme type som jeg fikk av Haze. :(