Dark Chronicle selges... FORSEGLET!

#1
Som emnetittlen sier så har jeg det fantastiske rollespillet Dark Chronicle forseglet til salgs.

Jeg skal ikke kreve super mye for det, minimum 200kr.
Har flere gode tilbakemeldinger fra tidligere for de som husker meg.

så hvis du har en liten samler i deg eller rett og slett aldri har fått sjangsen til å spille dette fantastiske spillet, GRIP SJANGSEN NÅÅÅ!!!! :)

Beste bud vinner over et par dagers periode

Vi snakker PAL versjon her
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Til PS2. Kjent som Dark Cloud 2 i statene og er oppfølger til spillet med samme navn (da også DC i Europa) som kom ved launch. Veldig artig hvis du greier å overse den suppesøte historien og at dungeonsene blir vel ensformige. Å lage egne byer er ihvertfall fett.
 
#4
Original butikkforsegling? Vi snakker altså ikkenoe EBGames-tull her? :p Isåfall byr jeg 200..

EDIT: Never mind, fant faktisk spillet på Musikkverket i Moss i dag, til 99,50 :p (De hadde bare 1 igjen, though..)
 
#5
Har lett etter dette spillet i tilnærmet et år nå; det er faktisk umulig å finne en nettbutikk som har det. Er tilbudet utgått? Jeg byr 300.
 
#6
veeeeel, da jeg forst la det ut for salg saa hadde jeg 4 stk aa selge. naa har jeg bare 2 aa 1 skal jeg beholde selv. saa jeg er ikke helt sikker paa om jeg vil la det gaa for 300, da jeg er ganske sikker paa at jeg kan faa litt mer for det. skal tenke paa det, men er du villig til aa gaa en tanke hoyere? 400 f.eks? det er tross alt forseglet vettu