Dark Messiah of Might and Magic tilgjengelig...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemmer det, alle som har tilgang på Valves Steam-distribusjonssystem kan nå forhåndsbestille Dark Messiah of Might and Magic, det nært forestående FPS/RPG-spillet satt i Might and Magic-universet. Doug Lombardi i Valve melder at prisen er US$49.95, noe som i skrivende stund tilsvarer cirka 330 kroner. Antageligvis litt billigere enn butikkpris, men så får man selvfølgelig ikke med noen eske, manual eller DVD, da.

Hvis du ikke har Steam, kan det skaffes fullstendig gratis uten særlige problemer.

Lodin

Der Waaaah
Venter litt til ja. Demoen var gøy, men jeg fikk inntrykk av at dette bare kommer til å vare rundt 4 timer. Vente på anmeldelser nå.

Ja, samme her. Syns de ligna litt på Oblivion, bare at grafikk motoren ser bedre ut, uten at hakker så mye som Oblivion. Jeg likte demoen svært godt og dette spillet tror jeg skal skaffe meg. Selv venter jeg også å annmeldelser, og siden jeg skal kjøpe det i butikk, så haster det ikke for min del. Altough det skulle bare by på 4 timer som Lodin sa, så syns jeg det er verdt det uansett. :)

Dette er et spill jeg skal ha. Om det blir via Steam eller i butikk er jeg litt usikker på.

Det er greit med Steam. Man har spillet hvorhen man logger seg på + at man har det trygt bevart et sted. "Ulempen" er jo det at man ikke får cover og manual. Hittil har jeg kun kjøpt Half-Life 2 i butikken. Alt annet er kjøpt via Steam.