Dark Messiah of Might & Magic + HL2&CS:S

R

roy_nor

Gjest
Endelig lastet ned 8GB (filene til Dark Messiah) og skal fyre opp spillet! Tar 5 minutter å komme inn på menyen, 10 minutter fra menyen og inn i spillet, + at alt hakker like mye som en polakk på b-net.

Ser ut som om laptop'n min sin cpu, ram og grafikk kort ikke er så glad i dette spillet. Og det er mer aktuellt å selge dette enn å kjøpe ny laptop :p

Så om noen er keen på Steam konto'en min så er det bare å si ifra. Husk å endre passord og kontakt e-post adresse når du evnt tar over, ellers vil jeg motta mail på alt du kjøper over steam/reklame fra steam-relaterte ting DU ber om.. <_<

Tenkte rundt 250,- eller no Wii støff =)

Edit: Dark Messiah koster 49.99$, HL2 md CS:S koster vel 30$ ellerno. 80 x 6 = 480 NOK sånn ca.

Edit2: HL2: Lost Coast følger visst også med ja.

Novastrum

Feminist-elitist
Før du selger det bør du teste spillet med lavere tekstur-oppløsning, da denne spiser minne som en potskalle med munchies.

Jeg hadde samme problem selv, men det gikk over når jeg endret innstillingene.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Novastrum @ 15.12.06, 01.39) 42207
Før du selger det bør du teste spillet med lavere tekstur-oppløsning, da denne spiser minne som en potskalle med munchies.

Jeg hadde samme problem selv, men det gikk over når jeg endret innstillingene.
[/b]
Jeg har et integrert ati 9000 skjermkort med 64mb minne ellerno så jeg tviler på at det er håp :p

edit: 32mb minne var det ja.. Holder til CS:1,6 og CS:S (low-low-low), trodde det skulle gå greit på Dark Messiah og men nei.

Novastrum

Feminist-elitist
Ah. Da er det mindre håp ja. :)

R

roy_nor

Gjest
Jeg så at Dark Messiah koster 299,- hos elkjøp så jeg setter ned prisen min til 250,- for accounten min.