[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Summon Mildred Man shield ja, gjør bossen mye lettere. Mulig du må drepe henne først ved å løpe rundt som human nedi sumpen, men hu er pisslett så det er ikke no problem, og du får loot av å drepe henne i tillegg. Jeg synes også den bossen var latterlig random med tanke på aoe skillen som traff meg selvom jeg sto langt unna. Men ja, om du har problemer så er det bare å summone noen folk til å hjelpe deg, jeg så tre-fire soul signs uttafor bossen.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mildred gjør det vesentlig lettere bare fordi dere deler på ompperksomheten og du får mer tid til å denge til Quelaag bakfra. Det er forresten viktig å merke seg at Mildred stikker av med 10000 av de 20000 sjelene Quelaag legger igjen, så man kan vurdere å enten banishe (item) henne rett før Quelaag dør eller håpe at hun dør på egen hånd.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg suger. Åssen er det meninga man skal drepe knightser når jeg treffer for 14?

Er også litt forvirra ang. tønnerulling. Noen ganger virker det som man er usårlig mens man ruller (som noen ganger er tilfellet i slike spill), men andre ganger tar jeg det oppi rompa uansett. Hva gir?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg suger. Åssen er det meninga man skal drepe knightser når jeg treffer for 14?
Parry/riposte hvis du driver med melee, ellers er det ranged når de ikke skjolder.
Er også litt forvirra ang. tønnerulling. Noen ganger virker det som man er usårlig mens man ruller (som noen ganger er tilfellet i slike spill), men andre ganger tar jeg det oppi rompa uansett. Hva gir?
De eneste invincibility frames jeg er obs på er de du får når du tar riposte, backstab eller lignende unike angrep, tror du bare må passe på å rulle der hvor det ikke skjer noe dritt.

Du må nok bare lære deg attack pattern bedre, alle mobs "lader opp" angrepet sitt, da sikter de, beveger du deg mens de lader opp vil de fortsatt sikte på deg, ruller du etter de er ferdig med å lade opp og faktisk begynner å slå derimot, bommer de.

jeg hater the four kings så fuckings mye

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nå er jeg proff og kan drepe knightser. Håper forresten ikke at han feite fyren på broa i undead burg hadde noe phatloot fordi jeg dævva akkurat da jeg drepte'n :ras:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg havna også i en double K.O. mot Taurus Demon, men bare løp tilbake, evt. loot vil ligge der.

demake

Seksuelt godteri

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faen, ja. De små bikkjene.

Hadde lett gitt dem en Unlike for å si det sånn.

Lite ikke jeg skal lage en spydig makro om de små bikkjene og poste den på Artige.no.

Sinnsykt gøy å fære gjennom kjempenes grav for å ende opp i et rom med ca tusen svære skjeletter som jager meg rundt rommet og det eneste jeg kan gjøre er å bøye meg over og ta det som en bitch. Sinnakvitt.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hvis det er snakk om de ildjævlene rett ved siden av det øverste bålet fant jeg et artig triks. Veit ikke hvor lett det er å replikere, men det går omtrent sånn: Man knuser de krukkene som står på hjørnet i den siste svingen før strekka de spawner på, så aggroer dem og trekker seg tilbake mens man holder seg på høyre side av gangveien. Siden pathfindinga deres er såpass ubrukelig vil de komme løpende rundt svingen med god fart, prøve å ta den uten å stoppe, for så å fly utafor og rett ned i sumpen.

Bikkjene er jo bare å blokke, med et skjold som tåler litt ild, i tilfelle du gir de tid til å spy flammer på deg. Langt værre fiender i dette spillet. Bare holde seg i bevegelse eller passe på at du har bikkjene foran deg.

Har blitt kvitt cursen og knertet den gapende dragen som var uforskammet lett i forhold til alt annet i spillet. Man får latterlig mange sjeler for den, og jeg brukte de til å kjøpe crest of astoria og åpne farming heaven :) anbefales for alle som synes soulfarming er bæsj.

Hmmm... kan jo prøve meg der. Prøvde å krype sammen som et egg i reiret en gang, men det skjedde ingenting. Noe jeg mangler?

demake

Seksuelt godteri
Tålmodighet...