[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Venta i minst...tja... 10 sekunder.

EDIT: Såpass. Jaja. Var vel kanskje litt av frykt for å bli tatt med til et sted jeg ikke kunne komme tilbake fra når jeg ville.

Et lite tips til alle som blir cursed er å dra til snuggly/sparkly i undead asylum og gi den en cracked red eye orb for å få 2x purging stones.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er en boss. Det var en klippe med teksten 'praise the sun!', og ved en hunch så rettet jeg meg mot sola og fyrte av Prayer-emoten. Figuren min tar ett steg bakover for å gå ned på kne, og faller av.

Also: Noe å gjøre med poison hvis man ikke har særlig trylling på seg og selv 7 estuser ikke er nok til å holde ut? Bare å løpe tilbake til siste bånnflamme?

Edit: Slaggrammatikk.

D

Deleted member 91

Gjest
Tregutta du slakter i skauen pleier å droppe purple moss, som øker resistance mot poison, samt fjerner det om du allerede er poisoned. Funker bare om du synger Purple Rain med moss istedet for rain hver gang du plukker det opp, da.

Her lukter det blight town lang vei, man finner shadow set eller noe som heter noe lignende i starten, bruk det sammen med spider shield så skal det mye til for å bli poisona av mobs, og man overlever i det minste å løpe rundt nedi dritten. Purple moss er bra men fjerner ikke toxicity, er vel bare purple white eller hva faen det heter som gjør det. Kjøpes for 1000 souls eller farmes relativt lett i skogen.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enten det eller Black Leather. Det, og Spider Shield, var rent tilfeldigvis equipmentet mitt i Blighttown og jeg hadde ingen problemer med gift whatsoever. Jeg hadde heller ingen problemer med de små bikkjene, jeg ser ikke helt problemet med de.

Stray Demon...:argh:

Tror jeg må oppgradere litt før jeg prøver meg på han... og om ikke meg, så ihvertfall våpnene.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Prøvde meg på Stray Demon i går, men blir jo faenmeg most innen fem sekunder. Og hvis jeg mot alle odds klarer å dodge unna den jævla slegga hans så blir jeg flambert rett etterpå. :penga:

Flamberinga foregår innenfor en viss rekkevidde, så kom deg så langt vekk som mulig. Hadde vært å foretrekke om jeg hadde no armor som kunne beskytte meg mot slikt, men dengang ei... hjelper lite med Black Knight Shield når han bruker den jævla AoE magien sin (når han slår slegga i jorda).

Prøv å løp i sirkel rundt ham, mulig man må stå stille en liten stund for at han skal begynne å animere angrepene sine, men du vil alltid være bak ham, grei måte å gjøre det på til å begynne med om man har baller er å drite i å heale når man detter ned og løpe rett bak ham med en gang. Du trenger ikke å være lengere bak ham enn lengden på halen for å unngå alt av magic/fire. Ikke bruk lock on.

Om man trenger souls kan man også gå neddover den "hemmelige" veien i skogen (ned mot hydraen), møter på mange mobs som gir en del souls, bla. tre rottelignende faenskaper som dør relativt lett.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Går man bare litt feil der vil man også treffe noen ethereal-aktige folk man ikke kan skade med mindre man er (midlertidig) cursed.

Er det veien som man trenger crest of astoria dere snakker om nå? For de gjennomsiktige fiendene man møter der kan man drepe selv om man ikke kan locke på de. Enkelt å dytte de av kanten med kick eller leke jedi og bruke force magi :)

Begynt på Sif nå, første tulleforsøk fikk jeg han ned til rundt 20%, men så har jeg chocka tre ganger på rad og ble SINT, nå er ikke 4 forsøk veldig mye på en boss man ikke har sett eller lest noe om, men trenger pause. Den spillen her.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg får ikke spilt så henger langt bak alle sammen, men hvor skaffer jeg dette spidershield som virker så handy?

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Du ligger sikkert foran meg :v
Har nettop anskaffet hallebert som lå bak villsvinet rett etter undead burg. Driver nå å fjaser rundt litt målløst mens jeg utforsker og anskaffer nok soulser til å reparere/oppgradere.