[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvem i faen bryr seg når Dark Souls kommer til faens PC for faen. Det beste spillet på den beste plattformen, sånn det skal være. ^^

Hvem her skal kjøpe det en gang til? Jeg, iallfall, jeg er han som skal kjøpe det en gang til. Kanskje to, så jeg får spandert på kompisen min.
 
Skal ha det igjen ja, ser frem til lagfri PvP. HÅPER JEG.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Seff blirre no recoppings, om ikke bare for å få oppleve Blighttown The Way It's Meant To Be Played.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg blir å rekjøpe for å chille i kooop med mesterrasere. Hadde ingen å spille med på babbysoll :qq:
 
For oss som har pc som synes det er litt slitsomt å kjøre kabal er det flott om DLCen kommer til PS3 også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finnes som DLC til konsoll også da, ps koster litt ekstra siden du må kjøpe en fet PC for å få spilt det :riffa:
 
Ekstremt teit at PC-versjonen får DLC når PS3 var først med Souls-serien. I tillegg, kom det jo artikler om at det skulle komme en DLC før at det i det hele tatt ble snakk om en PC-utgave.

:argh:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
gleder meg til de annonserer at de bare solgte 47 000 kopier men 530 000 spiller det online


edit: mods galore


 
DLC kommer garantert, etterhvert. De vil nok bare gi et godt førsteinntrykk hos mesterrasen (noe de feilet totalt på med GFWL) så dere må nok bare vente litt.
 

Lodin

Der Waaaah
Titta over nyere spill som bruker GFWL og såvidt jeg kan se er det glissent. De eneste utgiverne som er igjen er Capcom, Warner Brothers og Codemasters. Husker jeg rett har Codies sagt at de skal omstrukturere og gå over til Steamworks i framtidige spill så... Namco Bandai tar over plassen deres.

E: Når det er sagt så er GFWL en pain i arslet, men helt levbart. Patching som var et rent helvete i Fallout 3 er blitt en del bedre osv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eneste stresset jeg har hatt med GFWL (ut over at det er kav mongoloid at man ikke en gang kan lukke overlayet mens det patcher), er at jeg mista noen Gears of War-saves en gang i tida. Uansett, hadde helst sett at det ikke var der, men hvis alternativet er å ikke få Den Beste Spillen(tm) på PC så får det gå.
 
Tenk å miste sin 200 timers savefil fra Dark Souls :penga: