[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Et kamera som filmer TV + irriterende krampemetall? *lukke tab*

Lodin

Der Waaaah
Lawl, ifølge det samme intervjuet er målet å få det til å kjøre i 60 FPS, men det vil være låst til 720P oppløsning. Wut?

Schilde?

Låst til 720p ? Så alle med 1080p+ må kjøre windowed mode evnt noe annet en native?
Nei høres ut som noen blander xbox og pese her.

Det er ikke som om du kjører xboxen windowed på 1080p-tven din. Det viktigste her er uansett GFWL, det blir nogo for meg om de skal prakke på meg det tullet.

Jeg er enig i at GFWL ikke er optimalt og at steamworks er bedre osv. men hva er det med Games for Windows Live som gjør at folk ikke kommer til å kjøpe spillet? Jeg har aldri hatt noen problemer med det annet enn én eller to login-skjermer for mye. 1080p, derimot, blir dritt om dem ikke har støtte for. I 720p blir spillet å se likt ut som på konsoll og frameraten var kun et problem i spesifikke områder så en boost på den fronten alene blir ikke nok til at jeg gidder å kjøpe spillet to ganger. :ehm:

Ser ikke helt hva logikken her er med å låse oss til 720p, håper for guds skyld at det ikke er helt seriøst. Jeg hater GFWL men vil heller ha det enn 720p only, ikke det at det burde være noe slikt kompromiss heller.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Mulig grensesnittet er laga for en spesifikk oppløsning, og endringene som skal til for å skalere den riktig var ikke verdt trøbbelet. Jeg vettafan

Om det virkelig er det som er problemet vil jeg si at det absolutt er verdt trøbbelet. De står i fare for å miste tonnevis av salg og dårlig rykte generelt for å gjøre en dårlig jobb med portingen.

Gleder meg til Oktober da vi får høre at "dårlige salg var grunnet piratkopiering" :mad:

Lodin

Der Waaaah
Min vage tolkning er at dette er en kombinasjon av dustete PR-fyr som ikke vet noe og dårlig oversettelse. Det de har sagt hele tiden er at PC-utgaven skal se identisk ut med orginalen. Da blir det lett å trekke konklusjonen at det skal hardlåses til 720P som det sikkert var opprinnelig, men selv der ble det jo oppskalert. :ehm:

E: Yep.
Each version runs at a native 1024x720, with v-sync engaged.

Hvordan kan det kjøre i 1024x720 men likevel ha samme aspect ratio som 1280x720? :psyduck: