[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess. Fant ut at jeg skulle frapse litt bare for å sjekke om maskinen holdt ut å rendre video samtidig som jeg spilte i 1080p, og det gikk som ei kule det vettu. Så var det bare å komme rundt at linja mi er så skral at bare å laste opp en film på tubben får den til å knele konstant, da. Tenker jeg slenger på opplasting i natt, så får vi se i morra.

Jeg har spilt i et par timer nå og det eneste jeg kan tenke på nå som jeg virkelig håper fikses er HUDen, og den må gjøres mye mindre. Nå som man kan spille med så høy oppløsning føles det unødvendig at den skal dekke så mye av skjermen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har spilt i et par timer selv, Bell Gargoyles er nede og jeg har en Gargoyle Tail Axe'n'shi', så nå er det satans Capra Demon. :argh:

Han blir ikke invitert til bursdagsselskapet mitt, for å si det sånn.

Var litt molefonken over at jeg måtte tilbake til ghetto langsverd og håndøkser og sånt istedenfor den rå leirmeren jeg hadde på Xbox, men Bastard Sword +2 er en grei erstatter enn så lenge. Har også to stykk Twinkling Titanite og mere titanittsjønks enn jeg veit hva jeg skal gjøre med (ikke egentlig), så jeg kozer meg.

Ja, og bedre grafikk og mindre hakking er liksom rosinen i pølsa. Mesterrase Edition indeed. ^^

Lodin

Der Waaaah
Lol, Namco Bandai har ingen kommentar til fanpatchen. XD
Ellers da, det er folk som gnåler over at de er blitt invadert av idioter uten klær som one hitter dem med skjold. Mesterrasen indeed.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, fikk lagt opp videoen jeg mekka for å teste. Ikke spesielt spennende, men man ser hvordan spillet ser ut med DSfix i det minste.

demake

Seksuelt godteri
For oss som ikke er mesterrase. Hvordan er de nye greiene? Er det nye områder og fiender?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke kommet så langt ennå, men rapportene fra de vide Internett-hav avslører at det (så klart) starter rett på en jævelhard boss, og så er det nye områder med nye fiender og garantert ingen flere bosser hehe litt humor på slutten der. From har jo også sagt at Prepare To Die-DLC-et kommer til konsoll med tid og stunder, så frykt ikke.

Ja, og Capra Demon? Han kan ikke engang bli invitert til bursdagsselskapet mitt nå, fordi han er DÆVV. Thank God for me.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Elsker hvordan steam for tiden er en live newsfeed fra førstegangsspillere.

PS ikke kom til meg for protips fordi jeg forteller deg ikke en dritt :smugdog:

demake

Seksuelt godteri
Fikk endelig ræva i gir og tok Gwyn i dag. Parry+riposte satte han lite pris på. Starta opp på NG+ og har akkurat tatt Bell Gargoyles. Føler ikke for The Depths i dag.

Nå er kroppen min klar....til Prepare To Die omsider kommer til konsoll.

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg må virkelig få stumpen litt mer i gir når det kommer til detta her. Har det og elsker det, men kjenner bare at jeg ikke har fått nok momentum til å jogge rundt og smiler over dødsfall nummer 18464 denne timen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da?

Dark Souls
A retail edition of the Dark Souls: Prepare to Die Edition including Dark Souls™ original game and the new in game content -Artorias of the Abyss- will be coming to Xbox 360® and PlayStation®3 on October 26th.

The additional content will also be available as a paid DLC 'Artorias of the Abyss' the very same day for owner of the original Dark Souls game on Xbox 360® and PlayStation®3.

Dark SoulsTM: Prepare to Die™ Edition include sprawling new maps and environments; new boss characters, enemies and non-playable characters; an arsenal of new weapons and armour; and additional challenging content for stalwart heroes to face as they return to the deadly world of Lordran. It also offers an untold chapter in Dark Souls lore set in the dying kingdom of magic known as Oolacile. Unwillingly taken by the abyss and sent back in time, you will become the only one who can save Oolacile from the spreading darkness that threatens to engulf the kingdom and all of its people.

:yoshi:

Edit: På tur med Morgan og Oola-Cile.

demake

Seksuelt godteri
Jess!

Shinra85

Spillegals effort emo
Det der... Spillet må fyres opp igjen, banna bein

demake

Seksuelt godteri
Kommer til å kjøpe hele spillen på nytt kun for å få et cover som ikke ser ut som dritt.

demake

Seksuelt godteri
Jeg lar meg ikke trolle.

I andre nyheter er DSfix 0.7.5 ute, depth of field-effekten er fikset nå, også kan man skippe den irriterende logo-introen. Nå tror jeg neste utgaven blir nedskalert HUD. Glær meg.

Har omsider starta på dette igjen og har nettopp ringt begge bjellene. Nå er det sånn at mitt drake sword såvidt lager bulk i hatten på de nye fiendene. Noen som har gode ideer til nytt våpen?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De er fordi Drake Sword er ganske dritt. Våpenanbefalinger? Vel, på grunnlag av det absolutte ingenting du fortalte om figuren du lager, Uchigatana +15? Man-serpent Greatsword +15? Moonlight Greatsword +5? Quelaag's +5?