[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ved at Scary endrer den til Unlisted.
 
Fikk ikke onlinedelen til å fungere i det hele tatt i dagens test, bare beskjeder på bakken og spøkelser (ved bonfire + blodpøler). Jaja, lasta inn samme karakter (Warrior) som forrige gang og fikk utforsket hele betaområdet, tok begge bossene og fant alt som var av utstyr. Håper at de lar oss spille i et nytt område neste gang.

Betatesten fungerte visstnok ikke i det hele tatt for amerikanerene som døgna for å få spilt. :qq:
 
Blitt litt flinkere siden sist jeg ble nevnt i tråden, startet et onebro run (spille igjennom spillet i lvl 1), har igjen Manus, Kalameet og Gwyn. Kan sålangt konstatere at Manus er en jævel, spesielt når man ikke tåler et eneste hit... :)

Jeg er på akkurat samme punktet med min lvl 1 og kan bekrefte at det suger :p
 
Jeg er på akkurat samme punktet med min lvl 1 og kan bekrefte at det suger :p

Worst case får vi summone hverandre da (hvis du er på PC også), vil aller helst klare det alene tho så et par hundre forsøk skader ikke! :D

Planen atm er å få han ned til 50/60% før jeg summoner Sif uten å bruke pyro, og satse på å burste han ned asap etter det slik at han ikke bruker alt for mange spells. Den pendanten er ikke bare enkelt å treffer timingen på. :p
 
Hadde tenkt å poste denne i spillfisletråden, men jeg tror den passer bedre her. Anbefaler forøvrig de som liker Dark Souls å se på "prepare to cry" spillelista til samme person for noen lore videoer.

 
Jeg er i gang igjen nå for fullt. Og nå SKAL jeg spille igjennom hele Dark Souls. Jeg skal ikke være feig lenger.

Startet helt fra scratch, og nå har jeg tatt "introen" så mange ganger at det tok meg 10 minutter nesten å komme meg til taurus demon,hvis det er det han heter.

Må bare spørre, har noen av dere Dark Souls elitister noengang brukt Gamefaqs på gjennomspillinga?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
jeg begynte å bruke wikis da jeg var ca. halvveis for å finne ut av craftinga og covenantsene, men aldri på hvor jeg måtte dra elns.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg can coope opp til level 19 tror jeg. Usikker.

Men, hva skjer med Dark Souls nå som GFWL blir tatt ned?
 
Så ja. Jeg kom meg så langt på Dark Souls i kveld som jeg aldri ført har gjort.
Og all ære går til Scary Paladin. Hans forlokkende stemme holdt meg i live når jeg trengte det mest,han oppmuntret meg når jeg døde. Og han gjorde som coop buddies som oftest gjør, han hjalp meg. Selvom jeg aldri så han fysisk i spillet.
Jeg hadde jo allerede faila så grassalt sånn at spillet lot han faktisk ikke bli med i mitt spill. Men Skyåe gutter, det er gull verdt.
Så tusen takk for i kveld,Scary.
Vi ble enige om at jeg skal bare slette det jeg har av save filer på Dark Souls,og starte på nytt. Og nettopp det skal jeg gjøre.
 
Ja, det var litt synd at du ikke hadde humanity, men neste gang vil du kanskje ha en annen opplevelse enn: :brainfuck: Var gøy å høre på da. Skal se om jeg kan få tak i noe stash du kan få når vi prøver igjen.