Darksiders: Raeg of War [PS3 og 360]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Alle overser Darksiders. Hvorfor er det ingen som snakker om Darksiders? Blir det bæsj?

Eneste omtaler jeg har funnet på nett er en referanse til at Play Magazine ga det 10/10, og at IGN skal slippe anmeldelse 5. januar men liker det så langt. Slippes samme dag som Bayonetta i Europa, 8. jan.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Leste preview i Edge, tenkte "det kan bli interessant" like før jeg leste videre og tenkte "men det kan også bli katastrofe". Time. Vill. Sjåvv.

Håper det kommer ein skikkelig anmeldelse før release.. Darksiders ser så jævlig rått ut! Gamestop kjører ein bra innbyttedeal på det, så det skal skaffes uansett. Selges på QXL til eit intetanende offer etterpå om det er crap.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekka video av Dorksiders på Eurogamer nå, og... det er enda en jævla God of War-klone. Slutt med driten, for hælvete. :argh:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Eurogamer sin anmeldelse er ute, og det mest negative de kommer opp med er at det er litt uoriginalt fordi det baserer seg så mye på Zelda. Det sammenlignes også med Batman: Arkham Asylum og Shadow Complex.

Jeg kjøper det på fredag.

edit: IGN UK sier: «Darksiders is so expertly designed, it somehow never feels derivative and the result is a game that's vast, relentlessly imaginative and, above all else, hugely enjoyable.»

1UP-anmeldelse om ca 10 timer.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fem av seks. Mer Zelda enn God of War. Sove nå.

(Eller spille Bayonetta ;o)

CockMcBalls

El Sabor Professional
Morknullere har meg gira på dette spillet nå. Forbann dere.
Thinaran: Koster det 399,- i Elkjøp-sjappene også, eller bare på nett?

Lodin

Der Waaaah
Hrrm. Etter ryktene om at det er Metrodvania og Zeldaete frister det faktisk hakket mer en Bayonetta. :think:

Liker Zelda, synes God of War er sugent.
Er det noe adventureopplegg i det hele tatt? Fra videoer jeg har sett ser det mest ut som et standard gå rett fram og mei ned alt du kommer over.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det er masse utforskning og adventuring, dungeons, områdene, puzzles, struktur; de har hentet masse fra Zelda. Så må man knuse litt på angrepsknappen igjen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wrathwrathers: Wrath of Wrath.

Sånn ellers tenker jeg at jeg gir dette en miss. Har akkurat skaffa Lynvingen: Arkham Sanitarium så jeg får gå gjennom det først.

justin fortjener kred for en kurant anmeldelse. Ikke den mest spenstige jeg har lest i mitt liv, men mer enn god nok til at jeg tar turen innom Gamestop med to brukte spill og 1 krone i morgen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kjeften din nigger. Ellers får jeg ikke bestemme overskrift og ingress selv, DB har eksperter som tar seg av sånt.

Ellers ligger anmeldelse på Dagbladnett om du fortsatt lurer på å kjøpe det eller ikke.