Darwinia slippes over Steam

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Jeppsideisi, snart kan alle dere treiginger som ikke har kjøpt Darwinia enda kjøpe det over Steam for den latterlig lave sum av US$19.95 (134NOK i skrivende stund). For de av dere som ikke har hørt om Darwinia enda kan jeg avsløre at det er ett av de feteste spillene jeg noensinne har vært borti, med stilig stilisert grafikk, retro-ambient lydspor og gameplay som både er retro og progressivt på én og samme gang. Darwinia lykkes i å føles som en ekte verden, og det har nesten ingen spill vært i nærheten av før.

Trenger du mer håndfaste argumenter? Åiksidåiksi, besøk hjemmesiden og last ned demoen.
Eller se noen videoer.

Demoen rocker, det skal være sikkert. Har hatt lyst på det veldig lenge nå, men har aldri tatt meg råd til å laste det ned - ja, økonomien min er trang.

Etter jul tenker jeg.

En kjapp innføringen i spillgenre og historie, mål osv ville vært fint. Eller burde jeg kanskje pelle meg på hjemmesiden dems før jeg spør?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du burde pelle deg, egentlig. Opplevelsen av Darwinia er ikke lett å beskrive.
Kieron Gillens utmerkede omtale er heller ikke så dumt å utsette seg for.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som sagt, det kan snart bli ditt for under hundreogfemtilappen over Steam.

Dette skal jeg ha!
Tusen takk Yetipants. Jeg har lenge vært på jakt etter et unilkt spill,
og review'en ovenfor var rett-og-slett fantastisk.
Hvis spillet er like ubeskrivelig som beskrevet så gleder jeg meg sykt.

Dette var en ganske spesiell spill opplevelse.
Grafikken var vel det som virket mest unikt, men strategi-delen var også ganske spesiell.
Jeg var nå ganske trøtt og ... trøtt, så jeg skal kaste meg igjennom det en gang til før jeg bestemmer meg for å eventuelt gå igjennom alt maset om å låne fars kredittkort... oh joy...

Men alle bør prøve dette!
Demo'en er ca. 13mb, altså har alle plass til det.

Demoen kan finnes her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den er ikke så veldig ny (jeg mekka et emne om den for en tid tilbake som jeg ikke gidder å finne frem igjen), men den er djevelsk bra og inneholder dessuten et brett du ikke finner i fullversjonen. Spill den også.
Og! Spillet er dessuten sluppet over Steam nå, så dersom du betaler... øh, cirka 150 spenn får du spille umiddelbart.