A Adriz Medlem 29 Okt 2004 #1 29 Okt 2004 #1 En kompis av meg lurer på om en får kjøpt dette spillet ( Day of Reckoning ) i noen nettbutikker her i Norge. Noen som vet? :trollmann:
En kompis av meg lurer på om en får kjøpt dette spillet ( Day of Reckoning ) i noen nettbutikker her i Norge. Noen som vet? :trollmann:
Camrot Medlem 29 Okt 2004 #2 29 Okt 2004 #2 spiderman.no har det, men kun i ntsc-versjon... (er det så vanskelig å lete selv...)
A Adriz Medlem 29 Okt 2004 #3 29 Okt 2004 #3 Det er ikke vanskelig å lete selv. Men han har lett overallt.Bor i Moss, så det er ikke så mange spillbutikker serru. Men men...Takk for tipset!
Det er ikke vanskelig å lete selv. Men han har lett overallt.Bor i Moss, så det er ikke så mange spillbutikker serru. Men men...Takk for tipset!
Psycho Mantis Medlem 29 Okt 2004 #4 29 Okt 2004 #4 Kontakt TBCgames. De skaffer de aller fleste spill. Ikke nødvendigvis slik at dem har det i nettbutikken, men send dem en mail.
Kontakt TBCgames. De skaffer de aller fleste spill. Ikke nødvendigvis slik at dem har det i nettbutikken, men send dem en mail.
T Thomzz Medlem 7 Nov 2004 #6 7 Nov 2004 #6 Hei! Det var jeg som lette etter Day Of Reckoning. Blir Pissed of over at det ikke har kommet i Norske butikker enda . Noen som vet om det blir mye i frakt hvis jeg bestiller fra amazon?
Hei! Det var jeg som lette etter Day Of Reckoning. Blir Pissed of over at det ikke har kommet i Norske butikker enda . Noen som vet om det blir mye i frakt hvis jeg bestiller fra amazon?
T Thomzz Medlem 26 Nov 2004 #7 26 Nov 2004 #7 Har endelig fått tak i day of reckoning!!!!! :ler: kjøpte d på EB games...
T Thomzz Medlem 1 Des 2004 #8 1 Des 2004 #8 Er det noen andre enn meg som har day of reaconing?? Det er fett! :tommelopp: