[Til salgs] Dazzle PS3 Recorder

feytus

deep space 9mm
#1
Halla!

Selger en Dazzle som kan brukes til å recorde PS3.

Med Dazzle DVD Recorder kan du ta opp film fra PS3'en/WII'en/XBOX 360'en din samt overføre dine videoer på DVD via datamaskinen din!

Den brukervennlige DVD Recorder fra Dazzle kobles på en VHS-opptaker, en DVD-spiller, en gaming-konsoll, et videokamera eller andre videoenheter. Programvaren Pinnacle Instant DVD Recorder er dessuten perfekt til å gjøre et DVD opptak på en enkel måte med meny og kapitler.

Det er endelig veldig enkelt til å brenne en DVD.

Denne kostet 600 kroner ny, men jeg selger den for den nette sum av 150kr.

Kan hentes på Lysaker like utenfor Oslo, eller så kan vi møtes i helgen på dagtid i Oslo sentrum. Kan også sendes mot at kjøper betaler frakten. Nødvendige kabler følger selvsagt med.

---

Denne ligger også på Finn, men prioriterer gamers, så den som svarer først her får kjøpe den. :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Jeg er interesser. Sender en PM. :)
Edit: ser ikke ut som jeg får sendt deg PM. Kanskje du må aktivere det i profilen din?
 

feytus

deep space 9mm
#3
Hmmm, merkelig. Send meg heller en mail, da, mail @ marsmelons.com :) og brofist, er det et homoerotisk uttrykk, eller er det en sorts ris slash ros funksjon? :)
 
#4
Brofist er spillegals helt egne versjon av "like". Som man finner på f.eks fjesboka.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
En brofist er å knyttneve hverandre, så stereotypisk homoerotisk er det ikke. Det er vårt ord for like.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Det hele bunner i Buggz' elsk for Guido-kulturen, og hans sterke ønske om å implementere bro-/ brah-kulturen på spillegal. Forumet er et offer for diktatur, egentlig
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Det hele bunner i den ene Skroa der Erketor og jeg ødela knokene våre på en flere timer lang brofist.