De beste drittspillene | Hva passer best å spille under do-besøket?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny dassfavoritt her i kåken er Polarium Advance. 150 puzzles unnagjort siden i går ettermiddag.
Ja, jeg driter mye.

Tony Hawk american sk8land eide faktisk idag.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Zoo Keeper eier det meste. En time attack på 6 min. passer ganske bra selv om jeg bare bruker 2 min. på å å klemme.

Jeg fant faktisk ut at Burnout Legends passer utmerket ved et offisielt do besøk. Korte runder og ikke særlig komplisert. Ellers kommer jeg sikkert til å spille litt new super mario bros. de nærmeste dagene -_-

EDIT: På dass altså...

Spiller for det meste Psp for tiden og har funnet ut av at alt på den funker mens du er på do, det deilige er at du ikke trenger å ta en pause, bare ta den med inn, spille, ta den med ut å fortsette å spille.

Men det feteste må være duck hunt, hadde jeg hatt en nes hadde den og en tv garantert fått plassen i håndklehylla.

Jeg håper inderlig du vasker hendene etter dobesøket, for ellers skulle jeg ikke likt å tatt på din PsP
Ikke det at jeg ville rørt den heller. Det er jo en PsP vi snakker om :p

Er ikke vits i å vaske hendene når jeg ikke har brukt hendene til noe annet enn å spille med på hele dobesøket. :p

SITAT(Link @ 05.07.2006, 00.46) 12905
Spiller for det meste Psp for tiden og har funnet ut av at alt på den funker mens du er på do, det deilige er at du ikke trenger å ta en pause, bare ta den med inn, spille, ta den med ut å fortsette å spille.
[/b]
Virkelig? Når jeg hadde PSP var jeg som regel ferdig med hele doprosessen før spillet hadde lastet ferdig. DS er overlegen på dass.