De største kommende FPSene.

Hvilket av disse FPSene ser du mest frem til?

  • Killzone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Metroid Prime 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Halo 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Half Life 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Doom 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen av dem på listen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Pliiis spar meg. Føk this poll!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Ja. Det er en del lovende FPSer i vente og det tenkte jeg vi kunne ha et vs emne om bare for å se hva folk sikkler mest etter. Jeg har holdt meg til de fem FPSene jeg tror er mest etterlengtet sånn at det ikke skal bli for mange alternativer. Så ja.... Bare stem!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Metroid Prime 2, helt klart... selv om det nok ikke egentlig er et FPS. :p
 
#5
Jeg gleder meg til Doom 3, etter å ha satt fingrene i alphaen fikk jeg bare enda mer lyst på det. Grafikken er suveren, og det er veldig stemningsfullt :D
 
#6
Jeg har aldri vært spesielt stor fan av FPS, men Doom spillene er litt spesiell. Eneren og toeren er begge to veldig gode, og hvis treeren blir like morsomt å spille og like god stemning, så tror jeg det blir veldig bra og kanskje et FPS jeg faktisk kjøper meg.

Half-Life 2 hadde jeg sikkert brydd meg om, hadde jeg bare blitt overbevist av det første spillet, men jeg tror nok jeg opplevde det for sent. Dessuten hater jeg den utrolig irriterende lange introduksjonen hver gang jeg skal gi spillet en ekstra sjanse, og jeg blir lei av spillet før jeg får startet :p
 
#8
Syntes ikke Prime hører helt med der... men av de spillene ville jeg fåretrukket Prime 2.

MEN Half - LIfe 2 UTEN TVIL!. Blir vannvittig trur jeg.
 
#9
Metroid Prime 2, uten tvil (selv om det kanskje ikke regnes som et vanlig FPS). Ellers ser jeg veldig fram til Geist. Synes det virker som et spennende FPS. Men ser også fram til Half-Life 2 og Halo 2. Ser vel mer fram til Half-Life 2 enn Geist, men blir også spennende å se hvordan Geist blir. Halo 2 like bak de igjen.
 
#12
Jeg skrev Metroid Prime 2 fordi jeg trengte et noe eksklusivt til GC på listen (kunne kansje skrevet opp Geist men) pluss at jeg mener at det er et fps selv om det er veldig annerledes.

Jeg mener at det som definerer et fps ligger i navnet. First Person Shooter. Altså et spill som man ser i første persons vinkel hvor man skyter fiender.

Metroid Prime er jo alikevel mye mer enn dette med store baner å utforske som man kan gå frem og tilbake mellom og masse fete puzzels så jeg er veldig enig i at Metroid Prime skiller seg veldig ut fra mengden og at det gjør at spillet virker mer adventure enn fps. Men jeg mener det har de grunnleggende kravene for å være fps derfor regner jeg det også for å være fps.

Hvis det ikke har kommet tydelig nok frem så stemte jeg Metroid Prime2. Gleder meg sykt, men også Doom 3 har jeg stor tro på.
 
#14
gleder meg til half life 2, men det er nok en stund til det kommer, er jo fane jeg utsettelser i et jævla kjør.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Hva er dette "FPA"-tullet? Metroid Prime er et FPS. Lev med det.
FPA er bare noe spillanmeldere brukte for å virke freshe og tøffe.
Man har minst like mye "adventure" i Unreal på PC, som forøvrig også fører historien fremover ved noe lignende scanningsystemet i Metroid Prime. Dette er et FPS og det er noe alle vet. Metroid Prime er intet unntak, selv om den står alene som eneste gode FPS på GameCube. "FPA"... Hvorfor???

Ville du for eksempel kalt Viewtiful Joe for et "Beat Them up Puzzle"?
Jeg tviler.


Jeg gleder meg forresten mest til Half Life 2, men pga. utsettelsen har interessen falt litt. Hakk i hel kommer MP2!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#17
First Person Shooter, eller:
FørstePersons Skytespill om du vil.
:king:
 
#18
Takk, Novastrum!
Du skrev i din post alt jeg hadde tenkt å skrive, faktisk! Metroid er ikke noe mer Adventure enn noe annet spill. Ble skuffet da jeg ble lovet et eventyrspill i førsteperson, mens hva jeg fikk var et helt vanlig FPS!

Stemte forresten Half-Life 2. Ingen over, ingen ved siden av ;)