De største kommende FPSene.

Hvilket av disse FPSene ser du mest frem til?

  • Killzone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Metroid Prime 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Halo 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Half Life 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Doom 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen av dem på listen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Pliiis spar meg. Føk this poll!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Opprinnelig skrevet av Kahuna@02.04.2004, 23.11
Takk, Novastrum!
Du skrev i din post alt jeg hadde tenkt å skrive, faktisk! Metroid er ikke noe mer Adventure enn noe annet spill. Ble skuffet da jeg ble lovet et eventyrspill i førsteperson, mens hva jeg fikk var et helt vanlig FPS!

Stemte forresten Half-Life 2. Ingen over, ingen ved siden av ;)
Et helt vanlig FPS, den var fin.

Halo 2 er vel det spillet på listen jeg ser minst frem til.. Ser ikke ut til og bryte noen barrierer i den grad de andre nevnte FPS har vist meg. Litt overaskende at så få faktisk stemmer Halo 2, selvom jeg er enig med dem.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@02.04.2004, 23.43

Et helt vanlig FPS, den var fin.

Ja den var stygg! Som sagt tidligere synes jeg Metroid Prime er et fps men et veldig spesielt et og for meg det beste fps spillet noen sinne kansje med unntak av Goldeneye 64.

Mp er lang ifra et helt vanlig fps. De fleste vanlige fpser jeg har spilt går du fra bane til bane og får oppdrag på hver bane som må utføres for å klare banen. Altså veldig linære saker. Mp er langt ifra så linært som de fleste andre fps!
 
#23
Syntes MP er så ekstremt overhypet. Jeg syntes ikke det spillet var særlig underholdende for å ha tjent inn alle de nierne og tierne. Nå er også Metroid Prime det andre spillet i Metroid-serien jeg tester, så jeg er ikke noe stor fan av serien. Spillet i seg selv er jo meningsløst (storymessig) men ejg har fått med meg at det er vanlig for Metroid serien, så jeg skal ikke begynne å fortelle hvor dårlig det er når jeg faktisk ikke er noe storspiller av nevnte spill.
Spillet har jo overvekt av tendenser som minner om FPS enn noe FPA. I min mening syntes ikke jeg det spillet burde overgå 8/10. Det er tross alt ekstremt lite som er revolusjonerende i det til å kalle det "GCs beste spill"
 
#24
Hvem i all verden kan foretrekke Doom III fremfor Half-Life 2?

Jeg er fortsatt forbanna på han som stjal kildekoden. :mad2:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Halo 2 og Half-Life 2.

Dessuten ser jeg framover til nyheter om Quake IV.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#27
Av de på lista må det blir HL2 (og Halo 2), men jeg stemte allikevel Ingen av dem på listen.

Jeg er nemmelig av de som fortsatt har tro på at Perfect Dark 0 blir min favoritt når det omsider kommer ut. Rare hevder fortsatt at det er på vei, og jeg gir ikke opp håpet!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#28
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@02.04.2004, 21.36
Syntes ikke Prime hører helt med der... men av de spillene ville jeg fåretrukket Prime 2.

MEN Half - LIfe 2 UTEN TVIL!. Blir vannvittig trur jeg.
Enig med scorpiux der, Metroid har lite å gjøre i denne kategorien egentlig.

Men tilbake til topic

Jeg stemte "Ingen av de på listen", jeg gleder meg faktisk mest til S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. Synes dette ser helt konge ut, nydelig grafikk, bra fysikk og en helt sinnsykt kul setting. Spillet ser ut til å ha en del exploring og andre små rpg elementer. Stemmningen er også dritbra, mye av den skyldes den knallgode grafikken. Spillet minner meg litt om Fallout spillene, jeg gleder meg veldig.

Men av de som står på listen, så er det uten tvil Halflife 2 jeg gleder meg mest til :)
 
#31
Opprinnelig skrevet av Epzilon@03.04.2004, 12.47
FPS - Frames per second...

Half Life 2 kommer til å ta av.
eller føwst pøwsen shootah


men, jeg gleder meg sinnsykt til quake 4, eneste kjipe er at jeg tror det krever sinnsyke specs, blir dyrt å upgrade.
 
#34
Stemte Half-Life 2.

Ser egentlig like mye frem til Metroid Prime 2, men syns ikke at den hørte til pollen her. Jeg ser på det som et FPA (ja jeg er en av de) fordi jeg mener at en sjanger ikke kan bli definert utifra synsvinkelen. Her er det ikke skytinga som står i fokus, men utforsking. Metroid er et førstepersons spill, og greit man skyter også, men hele opplevelsen til Metroid består av utforske ikke headshots og den slags.
Og spillet har et lock-on system som gjør at det eneste man trenger å gjøre når en fiende dukker opp er å holde inne L og bare hamre løs på A til denne fienden forsvinner, dette i seg selv ødelegger jo en FPS-opplevelse fordi det ikke blir noe pes å ta liv av fiender. Dessuten så bruker man bare ei stikke til å styre istedenfor to som er vanlig nå til dags, dette ville jo også hemmet en hver moderne FPS-opplevelsen. Men heldigvis så er det ikke sånn man skal spille dette spillet.
 
#35
For meg er det HL2 jeg venter ivrigst på, men jeg ville ikke byttet ut DooM3 for HL2... Jeg simpelten MÅ ha begge disse spilla. Men hadde jeg hatt begge spille her og nå, hadde jeg nok satt i HL2 først.