Dead or Alive Ultimate

Skal så klart ha spillet. Synd at det ikke har fått noen dato i europa ennå...
Det fikk forresten 9.5 hos teamxbox

Tja, etter å sett gjennom enkelte screenshots hos Gamespot, så virket dette plutselig ganske så fristende. :mrgreen:

Men så mangler jeg en X-box, da.

Opprinnelig skrevet av Will87@27.10.2004, 17.49
Hvilket spill er i dead or alive ultimate. 1ern og 2ern?
125354​
1-ern, som er så og si lik Saturn(?)-versjonen. Også er det en remake av 2-ern, som inneholder flere drakter, nye baner, bedre grafikk og forhåpentligvis flere angrep.

Jeg antar gameplayet er ganske likt. Det virker i hvert fall slik. Eneste som egentlig gjør at Dead or Alive Ultimate frister er Live-delen. Jeg har jo Dead or Alive 2, så hadde det ikke vært for Live-delen, så ville jeg ikke vurdert dette spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Æh, dette skal jeg aldri noensinne ha. Mislikte DOA3 ganske sterkt, og toeren var ikke det helt store den heller.

Har hørt mye bra om dette spillet, og at det går over DOA3
som et single slossespill er det ingen tvil om.

For en deilig grafikk, sjekk de gelèpuppa a...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, kjempedigg å se på (og ta på) harde klumpepupper.

Kilik

Lokal moderator
Mulig jeg skaffer meg det. DOA-serien er for meg helt greie partyspill sammen med venner pga. det superenkle gameplayet. Og det er jo en grafikkhores drøm. Og sexy japsedamer er aldri å forakte. Jeg lastet ned nude patch til DOA Volleyball. Sier vel det meste...

Woah überboobed, bare babes man kan kjempe med?
Hvis så, kan det bli en schlager =D

Det er menn i spillet også

Og når vi først poster noen flere bilder, så skader vel ikke disse også...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fy faen, for et hår på hu blonde. Som et slåssespill er det jo ikke all verdens, men skal si meg enig med Kilik, det er genialt med venner slash i forbindelse med vorspiel/nachspiel.

Så var det igjen det å ha den store stygge boksen da.