S Shenmue2011 Medlem 12 Mai 2011 #1 12 Mai 2011 #1 Noen som har dette spillet? Volleyball spill av ett slag, dama som er på utkikk etter det! Har du det så rop ut Gode refferanser
Noen som har dette spillet? Volleyball spill av ett slag, dama som er på utkikk etter det! Har du det så rop ut Gode refferanser
S Shenmue2011 Medlem 12 Mai 2011 #3 12 Mai 2011 #3 Hehe, kunne da stått fram som dame om det var slikt.. Men skrik ut om noen har det
S sagosen Medlem 12 Mai 2011 #4 12 Mai 2011 #4 Så det på Gamestop for ikkje lenge siden, bur du langt fra slike ting, evt? Kan sjekke prisen på min lokale og poaste her så kan du få det tilsendt av meg + porto. Trur det blir ca 150 eller så. Lover intet så klart, men det er då noke.
Så det på Gamestop for ikkje lenge siden, bur du langt fra slike ting, evt? Kan sjekke prisen på min lokale og poaste her så kan du få det tilsendt av meg + porto. Trur det blir ca 150 eller så. Lover intet så klart, men det er då noke.
S Shenmue2011 Medlem 13 Mai 2011 #5 13 Mai 2011 #5 hei Holder til i Trondheim, de sa de ikke hadde hatt det på lenge! Skal ikke stresse deg med slik, men ellers takk, veldig snilt av deg Får se på Play, kanskje de har det der
hei Holder til i Trondheim, de sa de ikke hadde hatt det på lenge! Skal ikke stresse deg med slik, men ellers takk, veldig snilt av deg Får se på Play, kanskje de har det der