Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball

Beklager for at jeg bringer opp et kjedelig emne om dette upoplære volleyball-spillet, men det irriterer meg noe sinssykt at jeg ennå ikke har rundet dette idiotiske spillet. Jeg prøvde faktisk i sommerferien i fjor å runde DOAX, men etter noen få dager med samling av sandaler og frukt innså jeg at det var umulig å runde spillet! Hvor idiotisk er det egentlig når hele spillet går ut på samle på unødvendige tilbehør til de dumme DOA jentene? Det tar nemlig flere år på å runde dette patetiske spillet! Og har dere sett alle de tingene man må samle til sammen for hver av jentene? Det er sinssykt mye! Er det noen her som har spillet og har fullført det 100% FULLT UT, så vil jeg bøye meg i støvet og kysse vedkommendes tær! :svette:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D

Deleted member 1518

Gjest
Hvorfor bry seg når spillet er helt rævva ?
[/b]
Har du noen gang blitt sitende og mangle den siste brikka i et puslespill? Eller kanskje han føler en viss karmagaining av og runde det.

Et puslespill er ihvertfall engasjerende. Finnes ingenting engasjerende med dette spillet, med mindre man er håpløst interessert i polygon titties.

Hvis noen lurer, saa vil jeg faktisk runde alle mine spill paa Xbox og Playstation 2 foer jeg eventuelt vurderer aa kjoepe en ny konsoll. Det er derfor jeg har lyst til aa fullfoere Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball, men dette spillet virker umulig med tanke paa alle de tingene man maa samle for aa runde spillet. >_<

PS. Sorry, men har ikke EA, OO eller AA. Bruker faktisk en tastatur paa Hammersmith College. (London)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så fikk du skrytt litt av at du er utenlands i dag også. :rulleøyne:

Det spillet der er ikke verdt å få kastet etter seg en gang, det er kanskje litt engasjerende de første 5 min. men så blir man ganske fort drittlei. Gameplayen minner meg om en dårlig konvertering fra et eller annet volley-ballspill jeg spillte på C64 som barn, det også sugde.

Hvorfor bry seg når spillet er helt rævva ?
[/b]
Jeg vil i hvert fall ikke gå så langt som å si det er ræva. Synes faktisk at det er et veldig bra volleyballspill, selv om man ikke tar med damefaktoren. Enkle kontroller, men likevel krever det en del for å mestre spillet. Mulig det er på grunn av at det finnes ekstremt få volleyballspill på markedet, og at jeg derfor ikke har noe å sammenligne med, men likevel.