Dead Rising (Xbox 360)

Forhåpentligvis får vi snart en endelig bekreftelse på om spillet vil fungere på PAL-konsoller. Det antas at Video Games Plus skal teste det enten på tirsdag eller onsdag, iallfall. Om det er sonefritt skal iallfall jeg bestille rimelig raskt, men jeg tviler på at vi er såpass heldige at vi kan få det tidlig i Europa.

Noen som fant vannpistolen under en trapp inni en gang, i en eske? Kjedelige greier, vannet hadde ingen effekt.

Wehey, golf har plutselig blitt kjekt! :D

SITAT(Revan @ 07.08.06, 17.16) 18641
Noen som fant vannpistolen under en trapp inni en gang, i en eske? Kjedelige greier, vannet hadde ingen effekt.

Wehey, golf har plutselig blitt kjekt! :D
[/b]

vannpistolen finner du også i leketøysbutikken, SMGen finnerdu oppe på de blå fanene inne på senteret. :elsk:

D

Deleted member 91

Gjest
Leit å høre. :( Jaja, vi kan ihvertfall trøste oss med sånn derre Collector's Edition, om ikke annet. I mellomtiden anbefaler jeg at folk lader opp med zombiehumor de siste dagene før launch - selv skal jeg lese igjennom The Zombie Survival Guide uka før DR er ute, og Shaun of the Dead skal sees kvelden før jeg kjøper det. B)

Tror jeg skal lade opp med Shaun of the Dead selv, og være trofast til filmen ved å kaste CD-covere på zombiene når jeg får fingrene i spillet. (Je, vet jeg kan det nå, men jeg gidder ikke bygge opp hype en hel ... måned :)() før spillet kommer)

Vent litt! Ikke sonefritt? Hva mener dere med det? Kommer ikke spillet til Norge, eller misforstår jeg helt nå?

SITAT(Revan @ 09.08.06, 13.26) 18888
Vent litt! Ikke sonefritt? Hva mener dere med det? Kommer ikke spillet til Norge, eller misforstår jeg helt nå?
[/b]
Den amerikanske versjonen funker bare på amerikanske og japanske konsoller. Det var mange som ville slippe å vente til september, så det har svirret mange rykter rundt om at spillet har vært sonefritt. Det er det altså ikke, og vi må vente på vår PAL-versjon.