Forhåpentligvis får vi snart en endelig bekreftelse på om spillet vil fungere på PAL-konsoller. Det antas at Video Games Plus skal teste det enten på tirsdag eller onsdag, iallfall. Om det er sonefritt skal iallfall jeg bestille rimelig raskt, men jeg tviler på at vi er såpass heldige at vi kan få det tidlig i Europa.
Game Brink og Team Xbox logger på med henholdsvis 84 og 8.7 i score.
Virker i grunn som det ikke er et spill man må rushe ut og kjøpe fra dag 1. Like greit siden 360 er dyre saker.
Leit å høre. Jaja, vi kan ihvertfall trøste oss med sånn derre Collector's Edition, om ikke annet. I mellomtiden anbefaler jeg at folk lader opp med zombiehumor de siste dagene før launch - selv skal jeg lese igjennom The Zombie Survival Guide uka før DR er ute, og Shaun of the Dead skal sees kvelden før jeg kjøper det. B)
Tror jeg skal lade opp med Shaun of the Dead selv, og være trofast til filmen ved å kaste CD-covere på zombiene når jeg får fingrene i spillet. (Je, vet jeg kan det nå, men jeg gidder ikke bygge opp hype en hel ... måned () før spillet kommer)
Det kan kun spilles i de respektive sonene det slippes i. Kjøper du spillet i Norge, kan du kun spille det i Europa. Kjøper du det i Amerikah, kan du kun spille det i McDonaldsland.
Den amerikanske versjonen funker bare på amerikanske og japanske konsoller. Det var mange som ville slippe å vente til september, så det har svirret mange rykter rundt om at spillet har vært sonefritt. Det er det altså ikke, og vi må vente på vår PAL-versjon.