Dead Rising

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
#23
Jeg fikk litt Matrix følelse av det øverste bildet ditt Mongis, stiller meg tvilsomt til dette spillet foreløpig. Tror det vil få hard konkurrane med Resident Evil 5.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#25
Endelig mange zombier! Er sånn smålei av at du alltid bare møter to-og-to zombier hele tiden. Her er det jo umulig å ikke treffe noen...
Dette kan jo bli gøy. =D
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
Jeg tror at selv om (les hvis) spillet ikke blir superbra, tror jeg det kan bli veldig moro. Bare tanken på å knuse hodet til en zombie som ser ut som will smith (håpe og krysse fingrene) med en bowlingball.. det er verdt 500 spenn. :D
 
#30
"Ny" trailer
Ny IGN hands-on

Opprinnelig skrevet av IGN
According to Capcom's Heiji Inafune who's working with both Dead Rising and Lost Planet, the game will take somewhere around two, possibly three hours to beat if you just stood still and didn't attempt any sidequests. Yes, you read that correctly.

While the game's staggeringly short length may surprise some, Capcom designed Dead Rising to be played through many, many times. The ultimate goal of the game is to discover the secret of the zombies and save as many people as possible, though you're in no way required to do so. Designed to be totally open-ended, Dead Rising allows you to investigate whatever you want, kill whoever you want and finish the game by completing whatever objectives you saw fit. Despite the hilarity of peppering innocent humans with shotgun blasts, you're not going to get the best ending without at least helping some of them. Many of the side quests yield information important to your investigation, and killing certain foes will be the only way to access areas you'll need to visit to get the answers you seek. Figuring out how to amass all the clues and get the best ending is the core gameplay mechanic of Dead Rising and what should keep you slaughtering zombies over and over again.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
:confused: :confused:

Faen ta Capcom, nå må jeg kjøpe meg 360 også. For det der hørtes helt fantastisk ut. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Ser bra ut nå. Hovedfyren ser ikke ut som en sur =D lenger og det at de har mer enn fem zombiemodeller hjelper også på.
Desverre er det også noen bilder hvor fyren passer på andre mennesker og det betyr eskorte-oppdrag. <_<
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#33
Lodin: Det beste med det er at du ikke må passe altfor godt på dem. Hvis du vil kan du jo bare hive de til zombiene og ta bilder av at de eter han/hun uten at du får "Mission Failed" eller lignendes. =D
 
#34
hvis man får tilgang til et heftig våpenarsenal også( pistoler, gevær, etc.), så stiller spillet sterkt til rette ^_^ Ser for meg å bare plafre tusenvis av skudd, leke rambo rett og slett :D


:sikle:
 
#35
Last ned den første traileren under Official Media, og bli fortryllet. Helt til i går hadde jeg aldri hørt om dette spillet. Chaz ga meg en link til den traileren jeg har linket til, og etter å ha sett den var jeg helt hypet. Det at Capcom har laget spillet lover godt, siden de kan en del om Zoombier. Og spillet virker litt GTA-aktig ut også.. Jeg gleder meg. :)
 
#36
State of Emergency med zombier anyone? Gameplayet ser utrolig simpelt ut. Plukk opp tilfeldige objekter og brukk knapp en eller to til å slå/skyte/kaste med dem. Gjør dette i ca ti timer og du har rundet spillet. Fra hva jeg har sett er det nærmest blottet for varierte angrep eller et kombosystem.
 

Kilik

Lokal moderator
#37
Keiji Inafune, mannen bak Mega Man, kan da ikke feile?
Ser ut til å ende opp som en slags blanding av zombie-GTA og en uhøytidelig versjon av Resident Evil. Med interessant story, varierte våpen og morsomme mini-games kan dette bli bra. Håper på co-op over Live...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#39
Vær snill og si at det ikke er sikkert at det bare kommer til 360! Vær snill! Vil bare høre ordene!
PLEASE!