Dead Rising

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Helt riktig, faktisk er det alt for tidlig.
Betaler faen ikke 3000, så mye kan jeg røpe.

Dead Rising minner meg veldig om State of Emergency (utifra filmen), men med zombier, flere fiender og mer blod. Antageligvis er det noe mer ved dette spillet enn State of Emergency ... :svette:

D

Deleted member 91

Gjest
Dessuten er det faens zombier. Det blir liksom en helt annen greie når det er hundrevis av vandrende døde som halter sakte og stønnende mot deg. Jeg skal fortsatt ha det, og ha det hardt. Gleder meg å se spillet har kommet litt videre siden sist vi fikk titte på det, og at de fleste målene utviklerne har satt seg selv virker til å være oppnåelige. Har faktisk god tro på at frameraten ikke blir fullstendig øgle heller.

er det online på dette? anyone?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
En annen positiv ting med zombier er at Capcom ikke trenger å slite seg ut med å programmere 360-ens elendige AI-prosessor. :D

/SHDR

oma

Village Drunk
State of Emergency med zombier anyone? Gameplayet ser utrolig simpelt ut. Plukk opp tilfeldige objekter og brukk knapp en eller to til å slå/skyte/kaste med dem. Gjør dette i ca ti timer og du har rundet spillet. Fra hva jeg har sett er det nærmest blottet for varierte angrep eller et kombosystem.
[/b]
gameplayet til gta er vel heller ikke så variert at det gjør noe? så lenge historien er god, og det er gøy å slakte de forskjellige zombiene så kan jeg ikke se så mange drawbacks med dette..

Mulig dette er kommentert over, IGN har testet en nyere versjon av spillet. Stårikke noe om multiplayer. Derimot at spillet bare vil vare i ca 3 timer og fokusere på replayverdi med åpne slutter og flere veier å gå underveis. Har visst 72 timer på deg (ikke virkelige timer, men spillverden timer). Synes det hørtes moro ut likte jo Yoshi som bygde på noe av det samme prinsippe på DS, riktignok ikke 3 timer, men...

Spillet vil vare i tre timer hvis du bare står i ro et sted og venter på et hjelpehelikopter eller noe sånt. Hvis du velger å redde folk, utforske kjøpesenteret o.l., da vil spillet vare mye lengre.

Spillet vil vare i tre timer hvis du bare står i ro et sted og venter på et hjelpehelikopter eller noe sånt. Hvis du velger å redde folk, utforske kjøpesenteret o.l., da vil spillet vare mye lengre.
[/b]

Ok, trodde det var de 72 timene du hadde til rådighet som tilsammen var 3t.

Ellers kan det jo sies at om du skulle misse, skjønte jeg det som tiden fortsatt gikk sin gang. Det vil si om du må begynne på nytt fra et savepunkt har tiden du brukte mellom savepunktet og du døde blitt registrert.

Dette spillet virker mer gøy å leie enn å eie slik som det har blitt presentert nå.

Er det bekreftet eller sagt noe om at du har tidsfrist på deg? :blunk:
[/b]

Right from the game's outset you'll be aware that a helicopter is going to drop by the mall and save you after 72 hours. In the meantime, it's your job to find out what you can, save hapless humans and make your way to the rendezvous point before the timer runs out. Though the game tracks your time, that doesn't mean it takes an actual 72 hours to finish. According to Capcom's Heiji Inafune who's working with both Dead Rising and Lost Planet, the game will take somewhere around two, possibly three hours to beat if you just stood still and didn't attempt any sidequests. Yes, you read that correctly.
[/b]
Står det her hvertfall, hentet fra IGN. Ellers skjønner jeg det som at eksempelet med stå stille er der for å demonstrere at det bare vil ta noen timer før spillet er over, ikke at det vil ta lenger tid om du gjennomfører sidequest. Bare at uansett om du gjør noe eller ikke, blir du hentet av et helikopter etter 72 timer.

Tror dette er et spill å kjøpe på grunn av gjenspillingsverdien. Men tiden får vel vise dette. Er visst en del arbeid igjen før det er ferdig

Jeg har mistet lysten på dette spillet.. Det virker så ubrukelig. Slakt, slakt, redde en feit fyr, slakt, ta bilder, slakt..

Hvor lenge gidder vi å spille? Og har de sagt noe som helst om multiplayer?

Og nei, Lodin, den er nok ikke ny. Like stor (81 MB) som den svære traileren med den heftige bakgrunnsmusikken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
19.02: Revan klarer ikke å vente på Dead Rising.
01.03: Revan synes Dead Rising virker ubrukelig.

:D