I imported_Jona2 Medlem 1 Okt 2004 #1 1 Okt 2004 #1 Dingsen i midten er ødelagt, så cdene går ikke rundt når de settes i. Det følger med 2 kontrollere og 1 minnekort. ... noen interesert? Gi Bud! Du betaler porto!
Dingsen i midten er ødelagt, så cdene går ikke rundt når de settes i. Det følger med 2 kontrollere og 1 minnekort. ... noen interesert? Gi Bud! Du betaler porto!
Maximum k9z 1 Okt 2004 #2 1 Okt 2004 #2 selger du en ps2 som ikke funker? Det å si at cdn'e ikke går rundt er å si at man ikke får spillt...
I imported_Jona2 Medlem 1 Okt 2004 #3 1 Okt 2004 #3 dette er ikke ps2, men en "vanlig" playstation. Og ja, man får ikke spilt på den hvis man ikke greier å fikse den.
dette er ikke ps2, men en "vanlig" playstation. Og ja, man får ikke spilt på den hvis man ikke greier å fikse den.
Maximum k9z 2 Okt 2004 #4 2 Okt 2004 #4 ah, I see.... Ville vel ikke satset på en ødelagt playstation hvertfall, hvertfall ikke betalt porto for den..
ah, I see.... Ville vel ikke satset på en ødelagt playstation hvertfall, hvertfall ikke betalt porto for den..
E Epzilon Medlem 2 Okt 2004 #5 2 Okt 2004 #5 Vel. Det er folk som kjøper defekte konsoller og bruker deler. Akuratt som kollisjonsskadene biler.
I imported_Jona2 Medlem 3 Okt 2004 #7 3 Okt 2004 #7 skal sjekke ut, med søsteren min... det er hun som vil bli kvitt den. Sender deg en pm etter at jeg har snakket med henne
skal sjekke ut, med søsteren min... det er hun som vil bli kvitt den. Sender deg en pm etter at jeg har snakket med henne