Defekte 360'er

Hvorfor jeg henviser til en nyhet om vanlig Xbox? For å peke på at visse bedrifter tydeligvis ikke lærer.

Lodin

Der Waaaah
Bah, problemet er at folk stuer strømforsyninga inn i små kroker eller bruke den i altfor varme rom til tross for at det står klart i manualen at man ikke skal gjøre det. Grunnen til at maskina skrur seg av er fordi forsyninga blir for varm og det nettop det den er lagd for.
Dette blir som å sutre over at de dumme sikringene hele tida ryker når du overbelaster strømnettet med altfor mange julelys.

Siste nytt:

Opprinnelig skrevet av Xbox-Scene
American Technology Research analyst P.J. McNealy estimates 300,000 to 400,000 Xbox 360s have been sold in the U.S in the last week. McNealy believes MS could have sold up to three times that amount, putting the company halfway to its three month target of 3 million units worldwide. "I think they would have been happy to have sold another million if they could have. They just didn't have them," he said.

MS has told the retail channel top expect more supplies on a weekly basis, although further details have not been released. A company spokesperson has said that new supplies would arrive "for the weekend".
Meanwhile, MS says the number of faulty Xboxs is below the average for new consumer electronics products, of 3%."

Feilprosenten på Xbox360 var visstnok kun 3% i følge noen kilder på nettet så jeg, 3% er faktisk ikke en dritt når det gjelder elektronikk. Konklusjon: Trygt å kjøpe en Xbox360 NÅ!!?? JA!! :)

3% i følge Microsoft, ja..

Forresten så må jeg bare beklage. Går jo ikke ann at jeg forventer meg smarte og moderne løsninger på et produkt som slippes i slutten av år 2005.

Feilprosenten på Xbox360 var visstnok kun 3% i følge noen kilder på nettet så jeg, 3% er faktisk ikke en dritt når det gjelder elektronikk. Konklusjon: Trygt å kjøpe en Xbox360 NÅ!!?? JA!! :)
[/b]
Det er litt for mange som har hatt problemer med 360-en sin til at det kun kan være 3%.

Dessuten er det aldri trygt å kjøpe en konsoll rundt lanseringsdagen, det pleier alltid å være problemer med de første versjonene.

D

Deleted member 91

Gjest
Cluet er at en stor del av problemene folk har hatt har vært relaterte til overoppheting av strømadapteret, og da "tells det ikke". Det er ihvertfall slik jeg har forstått det.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
I.... LOVE.... THIS.... COMPANYYEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Er det så jævla vanskelig å lage et jævla strømadapter da? Både Microsoft og Sony har solgt defekte, og potensielt farlige, strømadaptere, og nå dette ... urk! >_<

Men FEks på playstation; Den blir jo først lansert i japan. Da er vel sjangsen størst for defekte maskiner da, og når den kommer i Norge er sjangsen minsket?

Eller var det bare teit sagt?

Neida, det stemmer ganske bra. Det spørs jo selvfølgelig hvor stort mellomrom det er mellom lanseringene da.

Lodin

Der Waaaah
Et morsomt fakta er at forbrukere har flere rettigheter i Europa enn USA. Hvis den nye 360en du kjøpte der borte ryker kan du ta deg et tak om du ikke betalte for en garanti i sjappa der du kjøpte den. I de fleste europeiske land er det derimot en masse kinkige regler så elektronikkprodusentene har en tendens til å bygge varer og bruke komponenter som holder litt lenger.
Kan tenke meg 360 feilprosenten vil ligge en del lavere her til lands. :p

det er bare å skru av xboxen og la den bli kald så blir de strekene og det tulle borte

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men det er heller ingen grunn til å opprette en ny tråd, så jeg dumper det hele her!

Japanske analytikere har altså begynt å tvile på Xbox360's slagkraft på det japanske markedet. Dette er forsåvidt ingen nyhet, men nå, bare få dager før den slippes, har analytikere gitt uttrykk for at konsollen har mindre (!) støtte blant den japanske befolkningen enn først antatt. Line-up av japanske produsenter, i første omgang, og at Xbox360's basisegenskaper er undelegne de av PS3's, er hovedgrunnen

Det blir i alle tilfeller spennende å se hvordan Xbox360 gjør det f.o.m lørdag.

Kilde

Skal man ikke ha Xbox 360 og strømadaptern i et hjørne? Ops. Men fortsatt ikke noe galt med min :p Den står inni en hylle ved siden av Tv'en^^ Håper jeg ikke ødeleggern :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Legg et tjukt ullpledd over transformatoren og la kassa stå på døgnet rundt, så er du sikker.

Legg et tjukt ullpledd over transformatoren og la kassa stå på døgnet rundt, så er du sikker.
[/b]
Har ikke skjedd noe enda :tommelopp: Kansje det skjer noe over natta :ehm...: