Demo spill

#1
Jeg registrerte meg på Playstation.com for ett par uker siden og skev meg opp på at jeg kunne tenke meg en demo gratis i posten.
Nå for ett par dager siden fikk jeg demoen i posten med nfsu2, ratchet and clank ++ spillbare demoer. :D

Er det noen som vet om noen andre måter man kan få tilsent sånt gratis?
kunne tenke meg fler.

Kansje en gamecube demo også. hvis det finnes?
 
#2
Opprinnelig skrevet av Baku@04.01.2005, 03.34
Kansje en gamecube demo også. hvis det finnes?
Det tror jeg ikke finnes mange av ... Det fulgte med en demo i den Nord-Amerikanske versjonen av Mario Kart: Double Dash!! (spillbare demoer av bl.a. Sonic Heroes og Mario Party 5), også kan man vel si at det følgte med en demo i den Nord-Amerikanske versjonen av Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strik også ... Den inkluderte vel bare en spillbar demo av Rebel Strike (av en eller annen grunn), samt et gammelt Star Wars-spill.

Og ellers har jeg en demo av Biohazard 4 som følgte med i et Famitsu-magasin, men den er japansk og egentlig bare utgitt i Japan.

I USA var det også utgitt en demo av Metroid Prime 2: Echoes som jeg tror man kunne få tilsendt gratis via Nintendo.com, men da måtte man være medlem der, samt at man måtte bo i USA eller Canada.

Men noen andre GameCube-demo disker har jeg ikke hørt om. Det har aldri (som jeg vet) følgt med en spillbar demo i det offisielle NGC Magasinet. Og det har aldri vært utgitt noen man kunne få gratis via Nintendo of Europe eller noe ... Har heller ikke sett butikker gi ut GameCube-demoer gratis. Så det finnes det nok lite av.
 
#3
Når det gjelder Gamecube, er det vel litt av Nintendos policy at de ikke utgir demoer. At de er forholdsvis fokusert på å unngå piratkopiering, hjelper vel heller ikke..
 
#4
Opprinnelig skrevet av Baku@04.01.2005, 03.34
Jeg registrerte meg på Playstation.com for ett par uker siden og skev meg opp på at jeg kunne tenke meg en demo gratis i posten.
Nå for ett par dager siden fikk jeg demoen i posten med nfsu2, ratchet and clank ++ spillbare demoer. :D
157952​
Detter gjorde jeg også for 1/2 år siden. Har enda ikke sett snurten av noen cd... :mad:
 
#5
i playstation boxen jeg fikk for et par år siden, var det et sjema man kunne fylle ut, så fikk jeg en demo i posten 2 måneder etterpå :tommelopp:
 
#6
Har fortsatt gode gamle "Demo 1" til den tidligste versjonen av Play Station... Hmmm, lurer på om den demoen kan blir verdt noe i fremtiden...
 
#8
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+08.01.2005, 22.36-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@06.01.2005, 22.59
Har fortsatt gode gamle "Demo 1" til den tidligste versjonen av Play Station... Hmmm, lurer på om den demoen kan blir verdt noe i fremtiden...
159370​

Ja, ikke sant. :)
160530​
[/b]
det er sikkert mange samlerer som vil kjøpe den demoen... :tommelopp:
 
#9
spilte destrution derby demoen til krampa tok meg

*mimre*