Demon's Soul (PS3 så klart)

Hei.

Jeg klarte å bestille 2x Demon's Soul. Ikke spør hvordan.

Så jeg vil gjerne selge den ene kopien!

Jeg har ikke mottatt pakken fra USA enda, men tenkte jeg skulle lufte ideen litt tidlig, slik dere får en bestemmelsetid frem til kopien er mottatt.

Du får den for kr 550,- inkl. frakt, den vil forhåpentlig være strøkent når jeg mottar den selv, men prisen kan diskuteres om skade på pakken.

Vet det er billigere å bestille andre steder på nett, men hjelp en dude med 2 kopier :)

Vennligst PM eller send mail til bantexkaa@gmail.com

Har +2 rating her på Kjøp og salg fra før.

550, er det deluxe-utgaven eller?
Dessverre.

Men jeg tenkte jo selv at det ble litt dyrt for vanlig, men håpte jeg ikke skulle tape noe peng på det jeg klarte å gjøre mot meg selv :p. Men kan godt selges for ordinær pris, som er $84.98 inkl frakt fra USA.

Men så kommer jo en liten pris for å sende det fra meg til fremtidig kjøper (kryssefingrer)

Men hvis du vil ha det, så skal du få det for innkjøpspris, altså totalt
kr 487, etter google sin valutakurs, inkl frakt.

er bestilt fra Gamestop.com hvis du lurte.

Ok. Så bra :)

Jeg tar kontakt med deg (om ingen andre er interessert byr høyere) når jeg får kopien.

Skyt meg hvis jeg tar feil, men vil du ikke bli tatt av tollen på dette her?
Ikke hvis de merker det med gift og $20-30 i verdi, som de fleste internasjonale leverandører gjør.

Men forstod det slikt at jeg får begge i to pakker.

Var i alle det hun dama på supporten sa, da jeg prøvde å kansellere den ene (som ikke var mulig pga det allerede var pakket og klar til sending(som igjen gjør at jeg vil anbefale gamespot.com enda mer)), etter å ha oppdaget min lille mishapp.