den absolutte spillegleden i horror spill?

C

Crizpy

Gjest
#21
Ahh.jeg hater sånne spill.
Blir griseredd. spess på kveldene.. å huff. Når det er sent, skvetter jeg t.o.m av da ff spillene bytter fra gå-rundt til slosskamp. det kommer lissom så brått..
Nei når det er sent, er jeg verdens største pingle.
 
#22
Gateway666: Som allerede nevnt; Forbidden Siren er til PS2, men det virker som om dette er akkurat det spillet du søker etter i dine beskrivelser. Det eneste som ikke stemmer overens med dine beskrivelser er at du i dette spillet oftest ikke har våpen i det hele tatt. :blink:
(Og av den grunn blir det selvsagt trippelnoia - og du får virkelig valuta for pengene.)
 
#23
Jeg tror jeg holder meg til RE og Half Life, Doom, SH, Eternal Darkness Forbidden Siren er jeg redd blir litt for skummel for meg....(I'm a girl remember, so go easy on me,guys)
 
#24
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@29.04.2004, 16.00
Jeg tror jeg holder meg til RE og Half Life, Doom, SH, Eternal Darkness Forbidden Siren er jeg redd blir litt for skummel for meg....(I'm a girl remember, so go easy on me,guys)
Du likte Eternal Darkness??!! Jeg synes det spillet var helt genialt! :D
 
#25
Horror-spill må ha en mørk stemning, gjerne med okkulte innslag.
Res. Evil spillene var egentlig ikke skremmende, sånn som Clive Barkers Undying var.

Gleder meg til Call of Cthulu :cool:
 
#26
Opprinnelig skrevet av Gromle@29.04.2004, 18.24
Horror-spill må ha en mørk stemning, gjerne med okkulte innslag.
Res. Evil spillene var egentlig ikke skremmende, sånn som Clive Barkers Undying var.

Gleder meg til Call of Cthulu  :cool:
Endelig en annen som nevner Undying! Det var et konge spill! Skikkelig skummelt!

Og ja jeg gleder meg til Call of Cthulu jeg også! :D