Den akkurat passe store Torchlight-tråden

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#24
Faen. nå ser det nesten ut som jeg må ta med laptopen min hjem fra jobb og begynne å spille dette.. HELVETE!

FAEN!

RAEG
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#25
Jeg ble nyskjerrig på very hard, så jeg starta en vænkisher. Artig at man kan dual-welde alt som tar opp én hånd, inkludert det at man kan mikse ranged og melee. Tror eneste gang jeg har sett det er i phantasy star.

Cruiser rundt med ei dps-rifle på ene slotten, og healthleech-pistol + knockback-klubbe i andre for når ting går til hælvette.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#26
Spilte først på Normal med en melle-sværing, men etter en liten stund ble hovedgrotta latterlig lett (typ umulig å dø), så nå har jeg starta på nytt med en alkymist på very hard. Og skal si det er en verden av forskjell. Vet tror jeg foretrakk å være melle, men vender meg sikkert til å gå rundt med to wander og la katta mi tanke også.
 

oma

Village Drunk
#27
Vænkvissjeren min eide grottene frem til rundt nivå 30, typ umulig å dø, men nå må jeg begynne å hit/run og spamme magi for å fiste meg gjennom hordene. Digg å stjele med seg 170 liv per hit ^^

Dette er ett utrolig chill spill, og bare utifra spillbarheten kommer det til å havne langt oppe på listen over årets spill. Kan også hende at siden jeg aldri fikk med meg diablo greiene back in the day at dette er awesomness.