M
Ja som dere ser er dette da en generell Final Fantasy tråd, fra spill 1 til 9. Det trenger ikke være spillene 1-9, men det kan være for eksempel et av Final Fantasy Legend spilla. Her kan dere da diskutere hvilket spill dere mener er best, hvorfor dere liker det, hva dere ikke liker med de andre spillene osv.
Min personlige favoritt er nok som ganske mange andre, Final Fantasy VII, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begrunne det. Det har vel sikkert noe med at hele historien, musikken og gameplayet er fantastisk. Materia er jo og en av de tingene jeg likte i spillet(genialt), og alle flashbacks. Jeg ble rett og slett hekta fra første stund
Har vel og spilt gjennom det en del ganger ja
Det jeg ikke liker med Final Fantasy VIII er vel egentlig bare level systemet, jeg fant det kjedelig, og det jeg ikke likte i Final Fantasy IX er vel at kampene var litt trege. Er ikke så mye mer og si om det.
Jeg kan ikke si noe om spill under 7, har ikke får sjansen til å prøve noen av dem. Men det er sikkert noen av dere som liker dem og så sett i gang og fortell!
Hvilket Final Fantasy er deres favoritt?
Hvilken badguy er den tøffeste
Hvilken er helt er historiens beste FF helt?
og alt dere ønsker å si om de gamle Final Fantasy spilla!
Min personlige favoritt er nok som ganske mange andre, Final Fantasy VII, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begrunne det. Det har vel sikkert noe med at hele historien, musikken og gameplayet er fantastisk. Materia er jo og en av de tingene jeg likte i spillet(genialt), og alle flashbacks. Jeg ble rett og slett hekta fra første stund

Har vel og spilt gjennom det en del ganger ja
Det jeg ikke liker med Final Fantasy VIII er vel egentlig bare level systemet, jeg fant det kjedelig, og det jeg ikke likte i Final Fantasy IX er vel at kampene var litt trege. Er ikke så mye mer og si om det.
Jeg kan ikke si noe om spill under 7, har ikke får sjansen til å prøve noen av dem. Men det er sikkert noen av dere som liker dem og så sett i gang og fortell!
Hvilket Final Fantasy er deres favoritt?
Hvilken badguy er den tøffeste
Hvilken er helt er historiens beste FF helt?
og alt dere ønsker å si om de gamle Final Fantasy spilla!