Den generelt sosiale Tekken 6 tråden.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1


Mange har ventet lenge og flere bryr seg ikke i det hele tatt, men førstkommende fredag (30. oktober) er endelig nytt Tekkenkapittel på plass i norske spillbutikker.

Hva forventer vi, bortsett fra bedre grafikk og flere karakterer/figurer/avatarer/slåsskjemper, og hva skal til for at vi ikke liker det som fanboysene vi er? Etterhvert vil jeg vite hva dere synes, når vi kan møtes og hvordan de "nye" motstanderne i senere Arcade-runder behandler dere, men ikke minst hvem som skal spille det online! Post Live og/eller PSN og førstepost vil oppdateres.

Jeg for eksempel, spiller på PlayStation, og er Funkadelick.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Haha, det er morsomt fordi det ser ut som du har føflekk på høyrekinn og det er bare speilvendt! :sjørøver:

Blir nok plukket opp i løpet av 2010 når prisen går ned, ettersom jeg trenger et kvalitetsslossespill, men det haster ikke så fryktelig. Ellers er det litt lite nytt content som ser fett ut, men det behøves kanskje ikke fiksing på noe som er helt fint.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Bare jeg som ikke ser hva slags spill det er? Åja:


Hm. Tekken er liksom ikke helt min greie. Tror jeg klarer meg med SFIV.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Hehe jora ble nok en gateslåsser fire her ja :mafia:
 

oma

Village Drunk
#5
online modus uten lagg hadde vært nais. Ellers blir det nok kjøp ganske så tidlig, og en del gaming med en av tekken kompisene mine raskt etterpå.

Men om jeg bruker flere hundre timer på dette, slik jeg har med T5DR, er jeg usikker på. Ikke fordi jeg ikke regner med det er godt nok, men jeg tror jeg ikke er kuttet for den type gaming. Mulig jeg må forsvare 3. plassen min i ett NM (blir det nm?) men jeg tror karrieren min egentlig er over.
 
#7
tja den genseren som følger med i limited edition pakka ser jo litt fasinerende ut MEN ... sikkert dårlig kvalitet .. og alt for nerdete å gå rundt i noe sånt ..

Og ja har egentlig aldri likt tekken.. Demoen på psx for leeenge siden var jo grei nok meen .. jaja

Liker bedre street figther og Mortal kombat (L)(L)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Bare sånn for moroskyld kan jeg nevne jeg har spilt en del runder nå, og storkoser meg! Det er gjennomført, det ser bra ut, det er balansert, mange av de gamle movesene har nye animasjoner, de nye karakterene er fete og varierte. Loadetidene er altfor lange og den grafiske oppdateringen kunne vært større, men for en mangeårig fan er det nye kapittelet i serien bra, nok. Tekken 6 får av Justin Case 8 av 10, men egentlig 5 av 6. Så kjøp det og spill med meg!

dit: Og jo alle snakker om Street Fighter 4, men jeg liker årets Tekken mye bedre. Det er til tross for sitt mye større arsenal av moves mer tilgjengelig, har mer rettferdig vanskelighetskurve og høyere grad av variasjon.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Ja, glemte å nevne at scenariomode er 2009s kjipeste opplevelse hittil. Ligg langt unna!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Det er forresten den anmeldelsen jeg var med på. Og 10 sekunders loadingtider er helt jævlig, at SFIV "smaker enda mer bæsj" osv er litt care, Tekken 6 hadde vært en veldig mye mer fornøyerlig om loadetidene var noe koseligere/kortere.

Må nevnes at 4 på terningen er en prikk for lite.
 
#15
Jaja... spilte tekken noen timer og her er det jeg mener (note at jeg er hardcore Tekken fan):

- Alle de nye folka var relativt fete.
- Spillet er smooth og alt ser pent og pøntli ut.
- Masse nye teknikker og greier.
- Fett fett Tekken spill (når det gjelder arcade og vs.)

- Siste båssen er bare bullshit. IT DOESN'T MAKE ANY SENSE!
- Den historie greia med Lars er bare tull... Ufattelig tilbakestående. Du banker en blond tøs som gir deg en bil fordi hun synes den er stygg. Så kjører du i full fart avgårde ca 10 meter før du hopper ut. Plutselig er du i en skog og spiller baseball med masse små bjørner... WTF!
- SÅ JÆVLA MYE LOADING!
 
#16
heia, kjøpte meg T6 igår. (herlig) også lurer jeg på om namco har fikset online delen? opplevde mye treghet og connection lost....

og ja, jeg hater også scenariomode greia... ^^
 
#17
Så ikke dette før nå jeg :p

26. November skal det komme en patch for å fikse litt på online delen ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#18
Vi har Tekken 6 på kontoret. Jeg har spilt 7 kamper og vunnet 6. Det sier forresten mer om kollegaen enn meg.
 
#19
heia, kjøpte meg T6 igår. (herlig) også lurer jeg på om namco har fikset online delen? opplevde mye treghet og connection lost....

og ja, jeg hater også scenariomode greia... ^^

Den skal være ute nå :)
Patchen altså.
Med store forbedringer ;)
 
#20
Store forbedering my ass.. :/
like tregt.. eller det var litt bedre respons, men fortsatt crap. :(
noen som opplever det samme?