Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Lodin

Der Waaaah
Først en klone av Plants vs. Zombies og en generisk MOBA og nå faens sjakk? Se til helvete å gi ut en turnbased strategi eller oppfølger til Sphess Mehrene, GW! :argh:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg klarer ikke å unngå å tenke på en viss terrorist når jeg ser det trynet der. Synes faktisk det er småekkelt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes du alle hvite ser like ut eller, forbanna rasist.
 

Lodin

Der Waaaah
Lurer på hvor mye shit de får fra SJWerne når fyren så klart viser seg å være ekstremt femi og gjentatte ganger hinter om å voldta protagonisten. Fantes spillet i min verden var det han kisen der man spiller som og man kan bruke spenna man plukker opp ikke bare til å kjøpe nye gunnere og ammo, men også glorete dresser og fancy hårfrisyrer.
 

Lodin

Der Waaaah
Så dette er en ting MS har annonsert at kommer til neste år. Den Spartanen med blått visir? Det er såklart Cortana. XD

 

Lodin

Der Waaaah
YESSS! Night Trap er noe av det vprste til Sega CD og det kan se ut at det blir gitt ut i ny og "bedre" versjon. Jeg gleder meg siden Tesla Effect allerede er runna.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Næh! Nye Wolfenstein ser ut til å være verdt å spille?!

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/wolfenstein-the-new-order

Hadde en snikende mistanke om det etter å ha lest en del rundt Machinegames (ex-Starbreezere) og sett noen trailere som fikk spillet til å se variert og gøy ut. Skal sjekkes ut i kveld.

Jess, det har fått noen midt på treet-anmeldelser også, men utifra kritikken de legger seg på ser det heller ut til at spillet rett og slett ikke tiltaler dem. Bla. disser noen at spillet blander sjangere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eurogamer har fått en av de par-tre anmelderne verdt en sur sild som fortsatt er igjen der på bruket (Paul Dean, kjent fra Shut Up & Sit Down forøvrig) til å anmelde, og jaggu ble det balansert og fint. 6/10, spillen har øyeblikk hvor det byr på en engasjerende manshoot-opplevelse, men akkurat det grunnkravet klarer ikke spillet alltid å oppfylle. Noe teknisk rusk, og historien oscillerer mellom dustefjas og bittelitt mindre dustefjasete dustefjas.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Til tross for den videoen som viser at du både kan kjøre stealth og gung-ho så er det stor turnoff når jeg leser at i mange seksjoner så blir du fratatt alle våpnene dine og tvunget inn i stealth-sekvenser. Ser ut som at hvis jeg bare vil ha et spill hvor du skyter folk i trynen så må jeg vente på PS4-versjonen av Shadow Warrior.

Egentlig feil tråd, men er det noen som kan uttale seg angående Serious Sam 3: BFE? Ser det er ganske billig på PS3, men metaratingen ligger rundt 60.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Serious Sam 3 er en litt rar greie. Jeg aner ikke hva som var dealioen på starten av spillet, men det kan virke som om de har gått inn for å lage en ikke-spesielt-bra parodi på Call of Duty, og så bare etter hvert gradvis tenkt "næh, fuck it, vi mekker noe som minner mer om gamle Serious Sam isteden". Det er... spesst iallfall, men den samme greia som i gamle Serious Sam dukker opp bare du holder ut de megadølle bakgatekorridorene på starten.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Polygon er den eneste for tida som jeg er over middels enig med omtrent alltid, og de rulla 9/10.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så BJ kan gifte seg med en mann i løpet av spillet? Det er en prominent trans i en av de viktigste rollene, det er ingen sexistiske innslag i løpet av spillet, og all grusom vold blir kun utført mot menn?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hehe ja, å ikke late som om det er 1955 er passe teit ass.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg gir meg når du gir deg med å casually slenge ut brungrått kommentarfeltgrums, koz og klemz.
 

demake

Seksuelt godteri
Eurogamer har fått en av de par-tre anmelderne verdt en sur sild som fortsatt er igjen der på bruket (Paul Dean, kjent fra Shut Up & Sit Down forøvrig) til å anmelde, og jaggu ble det balansert og fint. 6/10, spillen har øyeblikk hvor det byr på en engasjerende manshoot-opplevelse, men akkurat det grunnkravet klarer ikke spillet alltid å oppfylle. Noe teknisk rusk, og historien oscillerer mellom dustefjas og bittelitt mindre dustefjasete dustefjas.
Kommentarfeltet på sånne reviews. "6/10? Burde vært 9/10 MINST!"
Går skalaen fra 7 til 10? Jeg har fortsatt til gode å spille et spill jeg har syntes å ha fortjent 10. Jeg er for normalfordeling, og de fleste spill burde derfor havne rundt 5.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
For fem år siden ble spill anmeldt basert på hvordan de funket og hvor mye penger Gamespot fikk for å reklamere, ikke for hvor mye LGBT-innhold de hadde. Ikke kom trekkende med 1950.

Wolf virker uansett ikke som noe 650 kr på Game-verdig, iallfall ikke siden Drakengard 3 kommer ut i disse tider. Blir sikkert å sjekke det på salg.