Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

demake

Seksuelt godteri
Mer Dark Souls 3, med litt gameplay denne gangen.


Koppen er klar.

E: FAEN Yeti poasta denne før meg også! Jeg FÅR ALDRI CRED!!
Mer da!


Jeg er på hype-toget! Dette er nå ~DS3 Tråden.
 

Terje

mostly harmless
Så Satellite Reign, den derre spirituelle Syndicate-oppfølgeren som ble kickstarta for et par år siden? Slippes 28. august.

Har ikke fulgt så nøye med på utviklingen av det. Ut fra den nye traileren synes jeg det ligner mer på et Shadowrun enn et Syndicate. Blir nok å prøve ut når det slippes.

 

Lodin

Der Waaaah
Jeg foretrekker at folka har litt mer stil enn å bare være en generisk dude i frakk. Sånn ellers ser det og veldig bra ut grafisk.
Så blir det spennende å se åssen det er å spille. Prøvde første aphaen de slapp og den kjørte som en haug med ræv for det var vel tidlig i utviklinga. Selve gameplayet fra Syndicate Wars bare med nye ting som hacking og sånn satt der dog. Regner med at det blir spillbart og stilig til tusan. Og ja, man kan fortsatt hjernevaske tilfeldig forbipasserende og gi dem våpen.

Og apropos Shadowrun så slippes det tredje i den nye serien på torsdag. Det foregår i Hong Kong og man kan bla. velge mellom en rigger som har en liten Metal Gear, en rotte-shaman og en ninja-ghoul. Det blir med andre ord garantert å eie.

Uansett kan vi vel konkludere med at august 2015 er cyber-punkens måned.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
\o/ Picross 3D 2! PICROSS 3D 2! PICROSS 3D 2!!!! \o/


Slippes fysisk og digitalt i Japan 1. oktober. Hadde det ikke vært for regionsperra skulle jeg bestilt på nett med en gang. Satser på en digital utgave i Europa, ellers må jeg bestille en japansk 3DS.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Noen andre enn jeg som føler seg litt tiltrukket til det nye Mad Max-spillet, som uheldigvis kommer samtidig som Phantom Pain?

 

Lodin

Der Waaaah
Fantomsmerter er eneste grunne til at jeg ikke er tiltrukket til det spillen. Blir å spille etter en stund.

Zoinks!

Den hovedmenyen. :eek:

Spillet har og en ny sopp...
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Acro Circus or bust.
 
Noen andre enn jeg som føler seg litt tiltrukket til det nye Mad Max-spillet, som uheldigvis kommer samtidig som Phantom Pain?

Er det bare jeg som tror at Fury Road og dens suksess ikke nødvendigvis er positivt for dette spillet? Jeg har aldri hatt noe forhold til Mad Max før den filmen, men nå vet jeg veeeldig godt hva jeg vil ha fra et spill som bærer det navnet og dette er... ikke litt der en gang. Selvsikkerheten og tempoet filmen har er på et helt annet nivå enn hva jeg føler når jeg ser klipp fra spillet og ironisk nok er Just Cause-spillene mer i tråd med hva jeg vil at det skal være...
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Uansett sender WB spillet ut på samme dag som Phantom Pain. De er enten sinnsyke eller de vil at det skal dø. Gleder meg til å spille det, men ikke før noen uker etter PP.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, det er og en special edition hvor man får med en liten skitmodell av AJ, kunstbok og alle greiene lista i den traileren. XD
 
I andre nyheter da, så ser jo Peter Panic—WarioWare som musikal—digg ut.


Og Bad Blood ser likeså fett ut.