Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Eg fatter det ikkje. Dei lærer seriøst aldri! Den Sonic-formelen der er så ræva at eg mangler ord. Det virker som dei som er så sikker på formelen sin at dei ignorerer all kritikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Glemmer vi at Sonic aldri har vært bra, eller???
 

Terje

mostly harmless
Jeff Minters nyeste skytespill syretripp Polybius kommer på PSN 28. april. PC senere en gang.


Historien rundt Polybius er en artig urban legend om et arcadespill som skal ha hatt psykologisk effekt på de som spilte det, forårsaket hallusinasjoner og litt av hvert. Det skal ha blitt observert MIBs rundt disse som observerte og hentet ut data fra disse maskinene. Flere folk sverger på å ha sett dem men selvfølgelig finnes ingen bevis på at maskinen har eksistert.

Men nå eksisterer det. Og det kan helt sikkert forårsake migrene, epilepsianfall, svettetokter og vilt raseri, men det er innafor normen til et Jeff Minter-spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal ha det der, deffo. Apropos Jeff Minter, husker noen TxK som han lagde til Vita for noen år siden? Syntes dere det var litt rart at det aldri kom til f.eks. PC? Vel, PC-versjonen er ferdig og klar for spillings og utgivings, men han får ikke lov til å gi det ut av Atari, siden de mener det er for likt deres Tempest 2K. Klarer noen å gjette hvem som i sin tid lagde Tempest 2K for Atari? Hvis du gjetta noe annet enn "Jeff Minter", så.... gratulerer, du tok feil. Alt som er igjen av Atari er nå en zombie som driter på alt det tar på og gir ut klæssikere som dette:

 

Terje

mostly harmless
Atari gikk jo bust, og så kjøpte franske Infogrames opp merkevaren og assets men overtok ikke ansatte eller fasiliteter. Så gikk de fullstendig EA/Activision en periode hvor de kjøpte opp bra utviklere og drepte de. Shiny, Humongous, Reflections... Det sørgelige er at Infogrames var et bra selskap med gode titler i gamle dager. Hostage, North & South (hold kjeft, Amiga-versjonen eide), Captain Blood, Teenage Queen (=D)... Etter at de ble Atari har det bare gått nedover.
 
Det sørgelige er at Infogrames var et bra selskap med gode titler i gamle dager. Hostage, North & South (hold kjeft, Amiga-versjonen eide), Captain Blood, Teenage Queen (=D)... Etter at de ble Atari har det bare gått nedover.
Jeps. For ikke å glemme Alone in the Dark, Civilization III, samt mitt elskede Outcast.
 
Digital Foundry har hora seg ut og fått en eksklusiv titt på Scorpio. Den ser jo ut til å være et jævla beist og kjører Forza i 4k og 60FPS. Er det dog noen som bryr seg? Det absolutt eneste AAA spillet de offisielt har på tapeten akkurat nå er Crackdown 3. Selv Destiny 2 kommer jo til PC så om jeg vil ha multiplat går jeg dit.

E: lol
 
Sist redigert:
Gearbox og Randy Dandy Boobandy fortsetter å overgå seg selv. Siden de av en eller annen grunn har remastera Bulletstorm og døtta Duke Nukem inni det har det gått sammen med G2A for å distribuere koder til spillet. G2A er da et firma som også jobber med han ene kisen hos Komplett eller ei annen sjappe som åpner alle eskene med 980'er og sender dem kodene til Witcher 3.
Totalkjeks og veldig mange andre er ikke særlig imponert.

 
Digital Foundry sier det er en ålreit port på alle vis bortsett fra at det ikke har AA. Finnes vel måter å bedre det på med oversampling eller slikt.
Uansett loller jeg for Bonere og Pisspoors var så evig overbevist om at det var snakk om port av 2 til maskinene deres. Gråt og tenners gnissel på gang med andre ord. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fyyyyy faen. Altså, jeg har spilt gjennom Bayonetta noen ganger, men det skader aldri med en til.

Så da får man jo være uforskammet og be om Vanquish og Anarchy Reigns også. =D Spesielt den siste der har jeg følelsen av at har gode odds.
 
Anarchy Reigns var vel i grunn ikke særlig bra? Men vil ha Jack fra det og Mad World.
Jack, Jack, He's a psycho maniac.

Men Vanquish vil jeg uansett ha på PC siden det har gått rykter om det i årevis og jeg ga ene nevøen min utgaven jeg hadde til PS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Anarchy Reigns var vel i grunn ikke særlig bra?
Nei, ikke hvis man er DOMM I HODEN. Realtalk så er det repeterende som faen, og ikke spesielt artig i enspiller, men når du får i gang en knakelibrakbra MP-runde så skinner det. Med tanke på hvor ræva nettkode spillet har og hvor mange som har spilt det på verdensbasis så skjønner man kanskje at jeg ikke har spesielt stor tro på at det kommer til å gjenutgis.