Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

#41
OHHHHH SHIIIIT!!! Wayforward skal mekke remake av Ducktales for Capcom! Fy satan!

E: 3DS, WiiU, XBLA og PSN.
E2: Musikken blir også den samme i nyere utgave! Månemusikken! <3
Omg the moon i remixet format og Ducktales i 2013 hvordan skjedde det her. Bare det ikke blir en skamløs port de har brukt 5 minutter på.

Jeg har fått med at twitter kontoen til telltale games driver å retweeter og teaser mye Fables relaterte greier denne uka.
la oss få noe spillbart derfra snart !!!
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Omg the moon i remixet format og Ducktales i 2013 hvordan skjedde det her. Bare det ikke blir en skamløs port de har brukt 5 minutter på.
Austin Ivansmith fra WF som leder dette blei intervjua på Sup' Holmes for bare noen uker sida og på spørsmålet hva som ville være drømmespillet å remake svarte han nettop Ducktales. Hvis du forøvrig hadde spurt meg hvem jeg ville latt mekke en remake av dette for bare noen timer siden ville jeg såklart svart Wayforward. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Nei vent, grunnen til at Wada dro på fisketur var de vestlige spilla deres.


Hvis et spill i 2013 bare selger 3.5 millioner er det en bombe. Blir ikke overaska om dette betyr at Squenix flipper fuggern til særlig mer satsing på Eidos etter Thief. :sukk:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#48

Spill Starsector. Starsector eier.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#52
Fordi vi trenger flere dota/lol lignende spill! Riktignok bare en modus, men ja...
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#55
Nei vent, grunnen til at Wada dro på fisketur var de vestlige spilla deres.


Hvis et spill i 2013 bare selger 3.5 millioner er det en bombe. Blir ikke overaska om dette betyr at Squenix flipper fuggern til særlig mer satsing på Eidos etter Thief. :sukk:


pågrunn av COWADOODY BLOOPS ENTERTAINMENT LAUNCH OF THE DECADE så er alle spill som selger mindre en 5 milioner ansett av askjemarkede som mislykket