Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ohyes. Human Revolution høsta et anerkjennende nikk herfra, sånn reint bortsett fra bosskampene da. Jeg kunne egentlig ha tenkt meg færre og større hubs i dette nye spillet, med mange ulike retninger plottet kunne utvikle seg i og mer fri struktur. Ikke helt GTA, men litt større enn Deus Ex/Thief-standarden. Men men, får tro det blir bra uansett.

Lodin

Der Waaaah
Husker dere det derre gratis pek og klikket med han kisen på et tog hvor ting gikk fryktelig galt? Vel de har laga en fullversjon med to kapitler til og nå heter det The Charnel House Trilogy. Jeg må ihvertfall ha det siden Jim Steling har en av stemmene og spiller en mer psykotisk og fanatisk utgave av seg selv.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Husker dere det derre gratis pek og klikket med han kisen på et tog hvor ting gikk fryktelig galt? Vel de har laga en fullversjon med to kapitler til og nå heter det The Charnel House Trilogy. Jeg må ihvertfall ha det siden Jim Steling har en av stemmene og spiller en mer psykotisk og fanatisk utgave av seg selv.
Spilte akkurat ferdig og ja, kjøp det. Hvis du liker spill hvor det er mest prating og historie og ting å tenke over og lite annet (det er et par-tre puzzles, men de løser du på femten sekunder per stykk, maks). Har egentlig ikke tenkt å si noe som helst om historien, best å få med seg alt uten noe spoilings. Men jeg har tenkt å si noe om slutten. For jeg ble ganske skuffa over at et spill jeg har betalt for (greit, under førti spenn, men likevel) slutter med... noe og så reklame for neste spill i serien. Som kommer i 2016, i følge teksten. Men ok, jeg bærer nok den utgiften siden jeg liker det jeg har spilt så langt, men det hadde vært fint om det kom tydeligere fram at det var de første tre kapitlene i en lengre serie.

Men nå veit dere andre det, så da er det ikke noe skuffings når dere kommer til slutten (som tar maks et par timer).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det... øh... du HAR spilt det ferdig?

Lodin

Der Waaaah
Såklart.
:eng:Alt de opplevde på toget var hallusinasjoner
Spillet er så veldig vagt og Lovecraftete at det helt klart kan fortsette.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jada men da så neida jeg veit jo at på forumapps så blir det som står i spoilertags vist i previews så jeg får jo skrive litt til da men jada så neida.
Vel. Det slutter jo PÅ øya. Dama som står opp er åpenbart Kat, siden hun kjenner begge hovedpersonene og hun sier at nå kommer de vel snart. Det var det jeg sutra over, at det er helt tydelig at det kommer et spill til hvor de er på øya og finner ut av hvor kaptein Sabeltann har gjemt skatten sin. Eller noe.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Legg merke til at det står "in-engine footage" på de videoene. Mao. er det rendra i selve spillmotoren, men Jeg Gjetter(TM) at de har mata inn hva som skal skje, kjørt alt av effekter opp på 11 og så rendra direkte til video istedenfor at det der er sanntids-gameplay.