Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

demake

Seksuelt godteri
Mer da. Herregud.
:eek:\o/\o/\o/

 

demake

Seksuelt godteri
Vil ha denne spillet nå.

 
Det der ass. Elska alt jeg så untatt at fyren som preiker underveis høres som han vanligvis jobber med COPS.
Så er spørsmålet om faktisk spillet kan bli så innvikla når det slippes eller om dette er enda et Bioshock Infinite.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Rosebrillene må av ved ett eller anna tidspunkt, ja, men det ser knakandes ut så langt. Liker rare våpen og implants og får lyst til å finne på artige triks og komboer.

Det som gjenstår før jeg er helt solgt er storyen. Strukturmessig så er alt jeg har sett så langt fra Assassin's Creed 2077, og jeg håper inderlig det er mer enn en kul sandbox.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har fortsatt til gode å spille et CDPR-spill med en historie jeg ikke har likt, og Cyberpunk 2077 er et samarbeid med Mike Pondsmith, som lagde Cyberpunk i sin tid. Har trua.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy

lol @ briefinga på starten, dette spillet ser helt idiotisk ut og skal obv skaffes day one
Smått utrolig å se hvor lite som har endret seg med Ace Combat de siste 20 åra. I prinsippet HELT likt. Til og med den mongo loren er den samme. Sammenlignet for eksempel med Ace Combat 04: Shattered Skies, utgitt til PS2 i 2001:


Ikke at det nødvendigvis gjør noe da, sleit nesten ut Shattered Skies-disken på barndomspromperommet.
 
Har aldri helt skjønt Ace Combat, det virker som babbies første flysim. Kan være fordi jeg vokste opp med Tie-Fightere og simmen av dem er mye mer realistiske.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tror ikke det er noen som spiller Ace Combat fordi de er spesielt realistiske ass, helt siden det første (Air Combat?) har du hatt 80 missiler + simpel fysikk + bananas animeplot. De er gøyale arcadeflyspill pretty much, husker jeg spilte skiten ut av fireren som Tronstad posta oppi her.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kjenner jeg får nerde-frysninger av lydsporet i fireren. Holder Ridge Racer-ivå IMO.

Å sammenligne Flight Sim med Ace Combat er som å sammenligne Gran Turismo med med Burnout. Du kommer for elleville Dogfights, ikke for lande på Kjeller.
 

demake

Seksuelt godteri
Mega Man 11 demoen :D:D det er så dårlig at jeg ler meg i hjæl. Bare nyt voice actingen i all sin elendighet. Bonus om dere holder ut til å høre bossen preike. Musikken er dritt, og jeg hater grafikken. Jeg skjønner ikke hvor tungt Capcom har for det? Folk liker de første spilla og 9 og 10, hvorfor da lage denne tragedien? Hvem er målgruppen for dette?
 
Men er stemmeskuespillet verre enn 8?

E: nå har ikke jeg spilla no særlig Mega Man siden første X og Battle Network, men gameplayet føltes da ganske mega og mannete. Enig i at både grafikk og musikk er dritt, men det var ganske gøy å spille. Liker og at de har vansklighetsgrader så gamle prompere som meg faktisk kan komme et stykke.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Folk liker de første spilla og 9 og 10, hvorfor da lage denne tragedien? Hvem er målgruppen for dette?
*Host* La meg presentere Mega Man Powered Up:

Chibi-grafikk, masse cutscenes med animedill og tvilsomt stemmeskuespill. Ooooog en total omkalfatring som gjorde et middels spill om til et fantastisk et. Jeg synes ikke Mega Man 11 ligger veldig langt unna Powered Up i grafikkstil, og banedesignen i MM11 er da rimelig nær NES-paradigmet. At det er krisedårlig animefjas er blitt en del av pakka i seinere tids Mega Man, og det er noe jeg klarer å overse. Men ja, musikken er ganske trist.

Uansett, kjøp deg en PSP og Mega Man Powered Up.
 
Playstation Classic er noe som skjer.

It’ll be out on December 3 in the US and Canada, and includes games like Final Fantasy VII, Jumping Flash, Ridge Racer Type 4, Tekken 3, and Wild Arms. There’ll be 20 bundled titles in total, but those are the only ones announced at the moment.

The PlayStation Classic will include two original PS1 controllers and a HDMI cable, and cost $99.99.
Neppe noe jeg kommer til å kjøpe, men kjølig midd likevel.

Buu for ingen strømkabel (er dette en greie nå?) og dual shock da.