Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg hadde ikke fått med meg at Catherine kommer på PS4. Detta er da Catherine Full Body, som legger inn flere cutscenes, en ny person i miksen, ny musikk og nye puzzles. Prøvde demoen igår, og det eide.

Catherine er et av mine desidert favorittspill gjennom tidene, så jeg hoppa på verdensveven og bestilte spesialutgaven først som sist.
 

Terje

mostly harmless

Det er liksom noe kjent med dette. Som om de har blitt inspirert av noe annet, relativt nylig.

Ja nei altså for å bare legge all Cuphead-copycat greier til side, de har jo faktisk lagt genuin effort i animasjoner og stil de her også. Det kan jo absolutt være noe. Tror nok ikke jeg kommer til å hoppe på kickstarteren uansett, tror heller jeg ser an mottagelsen når det er ferdig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser jo artig ut, meeeen altså Cuphead så ut som om det genuint var blitt animert på tredvetallet. Dette ser ut som om noen har sett Cuphead og tenkt at fy fader det så fett ut, sånn vil vi også gjøre.
 
Nå nye spill koster fra 649,- og brukte spill koster minst det samme som nye spill i andre butikker er det ikke så rart at det ikke kan gå rundt bare på å selge funkopops. Skulle kjøpe COD i går, kosta 699, jeg moonwalka ut igjen.Er bare overrasket over at de har klart seg så lenge.
 
Godt over 10 år siden jeg jobba på Elkjøp, men det stemmer ofte for de hypa AAA-titlene. Selges med tap eller til kostpris de første par ukene for å få folk inn i butikken. Unntaket er de årlige titlene som FIFA, COD osv som selger så bra at det ikke er behov for lokketilbud.
 
Testa to av de første på NES og SNES og det var ihvertfall annerledes. Du spiller bare som denne Tsubasa og hver gang du skal gjøre noe som å takle eller skyte pauses spillet og du velger ting fra menyer. Var ganske likt JRPGer og det fungerte.
Detta ser nå ut til å være live action, men kanskje det bare er for traileren sin skyld.

 

demake

Seksuelt godteri
Liker du Ace Attorney men synes animu er kreft? Da er Aviary Attourney for deg! Spilte de to første kapitlene i sted og jeg elsker det. Det føles mye mer taktisk enn Ace, og man kan både vinne og tape på helt annet vis enn i Ace. Altså i Ace så er det bare å presse på og prøve alle conversation options helt til man finner den riktige. I Aviary så gjelder det først å fremst å overbevise juryen og de er ingen fan av at du kaster vekk tid på å spørre vitner om unødvendig info. Humoren er knall, og historien so far er interessant. Det er et overordnet plott om en revvollusjon i Paris (virker det som i alle fall)

Anbefales/10

 
Ikke at det er no galt med det, men dette er da bare mer Divinity Original Sin 2? Omtrent identisk interface og greier.
Men men, var jo sånn det funka med spill i Infinity motoren også.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Klar får No Russian i 4K




beste dusjscene Modern Warfare 2, The Rock eller Schindlers List
 
Sist redigert:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Noen flere en meg som digget multiplayer i Splinter Cell med 3. person spioner mot 1. person vakter

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da er det mulig du vil like Dead By Daylight, @Trench_Rat. Fire survivors i 3. person mot én morder i 1. person, i en slasherfilm-setting.