Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter


Dette ser også ut som noe jeg kommer til å tilbringe endel tid med. SMB kan jo alltids fyres opp og dette ser ut til å bli ganske så ellevilt.


Jeg hadde aldri Game & Watch spillene, men fikk Zelda utgaven av en kompis for noen år tilbake. Ser ikke helt appellen med denne.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Tror dere noen andre en nintendo kunne sluppet unna med å relansere det samme spillet hvert 5. år

fake edit: Hvor mange versjoner av suoer mario bros 1 eier dere?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
fake edit: Hvor mange versjoner av suoer mario bros 1 eier dere?
3, to av de betalt for. Én ordentlig NES-cartridge, én på Wii og så ga Nintendo early Switch-adopters en haug med gamle greier.

Jeg skjønner godt at de fortsetter med det i og med at de slipper unna med det. Sånn ellers skjønner jeg ikke helt konseptet "slippe unna med det" i denne situasjonen; de gir ut spill, du kan velge å betalte for det eller ikke.
 
Sånn ellers så jeg en veldig plausibel teori for hvorfor den 3D Mario pakka er tidsbegrensa. Nintendo som alle andre utgivere har tjent mindre spenn dette året. Har såklart tjent mætti på Dyrekryssing og konsoller, men pga. alle andre spill som har blitt utsatt har de ikke nådd måla sine. Å sette fristen til 31. mars er ganske opplagt fordi det er da fjerde kvartal slutter for dem. Det er med andre ord en ganske slu måte å få folk til å desperat bruker penger før produktet forsvinner.
Er bare å innse at Nintendo er blitt mer kyniske etter at Iwata gikk bort. Det at de tillater stort sett hva som helst av snusk som Sony nekter å ta i sier også sitt.
Lust From Beyond er ikke sensurert og det har som før nevnt en H.R. Giger-aktig robotdemon som bruker en partert menneskelig overkropp som fleshlight. Dette midt i en orgie av folk som har seg. Fisser og tisser er såklart fullt synlige. Det spillet eier. :woomy:
 
Mye interessant som kommer ut fremover.


Spelunky 2 kommer til PS4 15 september og 29 september til mesterrasen. Jeg spilte aldri det første nok til å utforske absolutt alt, men hadde det gøy nok med å bare prøve å overleve den vanlige sistebossen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ble oppslukt av det spillet og kona elsket å se på. Jeg gjorde alt spillet hadde å by på, det var utrolig spennende, hver gang, å prøve å få til hele serien med ting som må til for å kunne komme seg til den skjulte femte verdenen med den ordentlige sistebossen.

Venter i solid spenning på oppfølgeren!

Det finnes noen kilder som forklarer hvordan spillet genererer brettene sine, det er ganske interessant lesning.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Enig, og tør jeg anbefale denne boka til dere som ikke har den ennå:


Handler om tida før, under og etter Spelunky ble laget, skrevet av han som designet og programmerte mesteparten. Han er en veldig trivelig fyr.

En ting som skjærer litt i hjertet er delen hvor han forteller om da han og Alec Holowka lagde Aquaria sammen, og hva for en fin fyr Alec var (han var seinere med og lagde Night in the Woods). Grunnen til at det er sårt i etterkant er at Alec ble metoo-a for noen år siden og tok sitt eget liv som følge.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Broder her er ass creed spillet dit inspirert av Vikings og The last Kingdom

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Så du Indiana Jonesing’er ser jeg


*abstinens for mere Indiana Jones
 
Siden det mekkes av Wolfenstein folka blir det artig å se om det bare blir en FPW (first person whipper) eller no litt mer innvolvert.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Heldigvis ikke episodisk pek og klikk eventyr da denne sjangeren imploderte med Telltale selv om en oppfølger til Fate of Atlantis hadde vøri kjølig

Fake edit: du husker nå hvor frustrerende nevekamp systemet i det spillet var
 
Telltale har gjenoppstått med nye eiere, men mange av de samme folka jobber med spilla. Foreløpig har de kun annonsert en oppfølger til The Wolf Among Us og det kan jo bli å eie. Eller jo, de driver og å remastrer alle tre sesongene av Sam & Max og patcher de fleste andre seriene som Strong Bad så de kjører på moderne hardware.
Men ja, enig i at det er greit at TT på sitt vprste ikke fikk kloa i Indie.