Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

D

Deleted member 91

Gjest
Problemet er jo bare det da, at 343 utelukkende har lagd søppel, ikke sant. Det er fint å tenke at det kanskje blir kult og tøft, akkurat som det er fint å tenke at kloden ikke koker bort og at høyrevelgere har sjel, men så er problemet at Virkeligheten sier det stikk motsatte
 
Gleder meg til å få dette via Gampepass, laste ned, spille i toppen 30 minutter og aldri røre igjen. Den ekte GP-opplevelsen.

(kommer obv til å spille San Andreas mer enn dette)
 
Problemet er jo bare det da, at 343 utelukkende har lagd søppel, ikke sant. Det er fint å tenke at det kanskje blir kult og tøft, akkurat som det er fint å tenke at kloden ikke koker bort og at høyrevelgere har sjel, men så er problemet at Virkeligheten sier det stikk motsatte

Vel det virker som om verden står til påske! De store spillsidene har sluppet anmeldelsene sine i dag og det virker som Halo fortsatt står støtt. De påpeker dog slik jeg også mistenkte at det gjør mye med opplevelsen at co-op mangler ved launch.

Eurogamer anmeldelse

RPS anmeldelse

Kotaku anmeldelse

Metacritic score

Halo slippes 8 desember, men multiplayer er som mange vet allerede tilgjengelig, med cross play, og det gratis! Halo kan også spilles på Xbox One konsoller så tror det blir julegave til ene svogeren min.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke prøv deg, jeg ser Hufsa borti skauen der.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Meh, foretrekker Nintendo og Sony sine formater uansett. Slipper å måtte holde styr på over 9000 spillannonseringer. Doritopaven sin galla kommer til å gå som vanlig og vil tippe Devolver også har sin årlige greie.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
E3 har ikke vært interessant på et drøyt tiår, Nintendo Direct og liknende har uansett vært greia ja. Vil ikke bli savnet, er lenge siden jeg satt og gleda meg til de tre store konferansene.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Vennligst kjøp spillet vårt for tredje gang på ti år! :rolleyes:

1654996951601.jpg
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
You are baby when it comes to re-release
/
343E97C7-8D67-4ABC-8973-9DF77CEDD8AD.jpeg


Xbox og bethesda hadde en greie

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Doritos awards 2022 går live om ett par timer blir sikkert litt trailere og annonseringer

https://www.youtube.com/thegameawards

1,5 times show 38 minutter med trailere



Noen i sikkerhets teamet kommer til å få fyken




13940112-5BA2-477D-A5DC-F69BB58ADF69.png


D9437157-6CC7-45D8-9AB5-E3946318F13F.jpeg
 
Sist redigert:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
oppfølger til Jedi Fallen Order


Venter fortsatt på Stars Wars 1313 og Indians Jones spillet til xburk 360
 
Nintendo hadde en Direct nå nettopp og det var et par ting som var verdt å få med seg:


Metroid Prime remaken er tilgjengelig digitalt nå, og det kommer en fysisk versjon 22 februar!


Det mest spennende for min del var å få se litt mer av oppfølgeren til det beste spillet fra forrige tiår!
 
Drit i det, Fantasy Life oppfølger med forferdelig navn, men jeg kan nok en gang dille som Shanty! Enern var ett av favorittspilla mine på 3DS og nå er det Animal Crossing dill! Ikke sov på den, årets koscheligste RPG.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Er ganske sikker på at oppfølgeren til forrige tiårs beste spill kom allerede i 2020.