Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Bare sørg for at dere annonserer når dere gjør det sånn at de som følger med skjønner når det skjer sånn at de rekker å mute den andre.
 

oma

Village Drunk
Jeg tenkte på dobbel cæm, men føler kanskje det blir litt mye.

2 webcam på hver side av bordet som seerene kunne ha velget hvilket av dem de ville sett på hadde nok vært gøyere, men jeg aner ikke hvordan twitch chat kan påvirke OBS til å skifte mellom scener.
 

demake

Seksuelt godteri
Toilet cam.
 

oma

Village Drunk
Kan man da også åpne OBS 2 ganger, og streame fra samme pc (og dermed også samme lydkilde) til 2 forskjellige streamer? For i så fall, så vil nok det kanskje være det mest ideelle - avhengig av hvilken lydkilde vi klarer å benytte oss av.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg skjønner ikke hvorfor alle er aggro på meg når det er Emil som er problemet.
 

oma

Village Drunk
Vi er ferdig med første runde og statusen er .. ganske quo.

@Waloran Ligger ganske bra an, det samme @demake - Ellers er det veldig lite som egentlig har skjedd. Runde 2 ligger an til å bestemme ganske mye.
 

oma

Village Drunk
Halvveis i runde 2 og .. statusen er fremdeles ganske quo. Det har poppet opp 3 ekstra alpha ormehull som knytter hele kartet veldig tett sammen og skaper fiender man ikke trodde man trengte å tenke på. Demake har inngang til nesten alle systemer, men blir holdt i sjakk av Aleksander og novastrum (forhåpentligvis).

Waloran er litt skummel når han kontinuerlig bare venter på sin tur og kan gjøre alt etter at alle andre har fucket ting til. Yssaril er mektige. Men så har vi også den massive flåten til demake å tenke på.
 

demake

Seksuelt godteri
Nei, vi skal bare sitte og ta dritten til Emil. Faen så jævla ubrukelige alle er!!!!
 

demake

Seksuelt godteri
Og Aleksander gjorde verdens mest idiotiske move og ga speaker tolken til Emil. Fy faen. Jeg klikker.
 

oma

Village Drunk
Jarle fikk i stand en Politisk lov som gav planeter til alle spillerene. Bæsj treffer viften ganske snart. Mecatol Rex er snart tatt av noen. Hvem vet hvilken spiller?