Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Denne patchen gir priests the siste jævla trykket ned i gjørma med en massiv nerf av den eneste spellen som gjorde at vi i det hele tatt kunne gjøre Arena. Prayer of mending får 20 sekunder cooldown, noe som gjør den svakere enn Power word shield, så nå er det typ 1 purge/dispel så dør vi om 5 sekunder.
Denne nerfen alene er game breaking for oss, ingen som har over 50 i IQ vil ha priests med i Arena nå.

I tillegg så blir både Vampiric embrace og Silent resolve nerfet (ingen threat reduction på shadow spells mer på silent resolve). Det var vel for imba at shadow faktisk kunne brukes i PvE og ta opp en spot.

Jævla møkka devs, sparker klasser som allerede ligger nede.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...08053&sid=1

Den posten sier egentlig det blizzard fortjener å høre på den måte de fortjener å høre det på.
 

EagleJin

Bear Necessity
Lurtz: Signert.
...

*Starte holy pally*

..

Kan i det minste fortsette med warrioren min :p
 
Jeg elsker denne patchen her .. endelig ble druids nerfet, warrior ble litt buffet ( fury warriors i arena er seriøst vaaanskelig å spille mot, helt gærne)

men .. priest? 0_o Jeg kondolerer as, ville heller økt manacost og senket hvor mye den healer, 20 sec er bare drøyt.

Men dagens nyhet, jeg drepte Eivind's paladin i WSG idag. l2capturetheflag! :p
 
Pheradin lever fortsatt? Han er dessverre solgt. :(
 
Etter mye spilling på nye chars, fant jeg ut det var på høy tide spille litt med min main. Jeg dinga lvl 50, og har endelig fått tilbake WoW-feelingen som har vært borte en stund. :/

Respecca han om til PvP MM, så nå er det sus i serken. :D
 
Jeg tror nok det Duke. :(
 
Warrior charga meg mens jeg snakka i telefonen uttafor karazhan. Døde på rundt 5 sekunder, han hadde fått rage fra en mob han drepte.

Jeg var for trøtt til å sjekke combatlog, men det gikk rimlig fort for seg. Ser ikke helt ubrukeligheten. Men må være balle uten MS i arena.
 
Å bruke dual wield i pvp er balle. Uansett. Ikke noe sweeping strikes, ikke noe burst dmg, ikke noe second wind.
Å ikke ha ms når du spiller i et arena team er rett og slett idioti.

Liker builden min med mortal strike, second wind, deathwish, enrage, imp slam og tm. Med wf totem får jeg mer rage enn en fury warrior kan drømme om.
 
Er det ikke sånn at WF nå er gul skade? Altså at du ikke får rage fra det? Er ikke sikker, har ikke spilt så mye med Shamans i det siste.
 
Var med en 70 warrior i fult 60 gear i dag (ikke et eneste TBC) item, og han var nær å outDPSe meg i Durnholde. Jeg måtte anstrenge meg for å holde meg over ham.

Dvs. Frostbolt, Frostbolt, Fire Blast, Frostbolt, (vente på Fire Blast-cooldown), Frostbolt, Fire Blast, Frostbolt, Cone of Cold, Frostbolt, Fire Blast.

Arcane Power + Trinket + Frostbolt + Presence of Mind + Frostbolt + Fire Blast. Sånn gikk det for seg. Etter første boss var nede hadde jeg 300k damage og han 280k. o-O Fyren var Dual Wield med Thunderfury og en annen Naxx-epic.
 
Alså, en fury warrior charget meg, jeg blinket, han intercepted .. så døde jeg mens jeg mashet iceblock, og jeg lurer på hvor mye stanima har en warrior i disse dager? Ny frostbolt critt : 4,8 :D
 
Jeg vil ha mage. :(
 
Recsosebite lvl har jeg på 56
Riverside Stone har jeg også skaffet og The kings golden tang-top

Men jeg kommer fortsatt ikke forbi The Anus of the Three Kings, noen som kan hjelpe meg? Duke?
 
SITAT(NiloPilo @ 25.02.07, 01.39) 53758
Recsosebite lvl har jeg på 56
Riverside Stone har jeg også skaffet og The kings golden tang-top

Men jeg kommer fortsatt ikke forbi The Anus of the Three Kings, noen som kan hjelpe meg? Duke?
[/b]
Gi nå faen i å avsløre hva vi gjorde igår da Nilo! :elsk: Jeg kan hjelpe deg når vi fortsetter imorgen jeg. =)

Eivind : Jeg vil ha warlock :D Særlig etter å ha sett ghostrider på kino idag. <3
 
Kan virkelig ikke skjønne at folk liker deg. Eneste må være at du er en gigantisk rævslikker elller betaler #sexbomb-jentene.

Ment til nilopwoidwkdøadkasøldnscnjdsncjdsnfSHISKEBAB!ISHMAEL!pilo