Den sosiale World of Warcraft-tråden

Angående den Sulfuras kampen må jeg si at warriorene egentlig bare løper rundt og surrer, de lar ham være for rask til å kunne slå ham ordentlig siden de ikke hamstringer ham, dermed treffer de ham jo omtrent aldri =/

Evasion + fult BF gir deg opp i mot 90% dodge. Såklart er det jo ikke noe vannskelig å se hva de skulle ha gjort. feara han to ganger etter han poppa Energy rush og BF, og den warrioren som ikke blir cheap shotta burde kun oppe inn og ut med stuns.

Beklager dobbelpost, men uansett.

Jeg har en venn, som gjerne vil spille med meg, problemet er at han bare har en horde character. En orc warrior. Det jeg lurte på da var om det er noen her med en "greit" equipta alliance character, som har lyst til å bytte. http://ctprofiles.net/2191013 det er warrioren hans. Det er DPS gearet, han har noe mer tanking gear (wrath+might) i banken og epic pvp mount.

Om dere har noen venner etc som kunne si seg villig til å bytte er jeg med på det også. Prøver bare å få han til å spille med oss. Eneste krav er at det er mulig å transfere charactern din. (At du ikke har transfera den tidligere altså, så den ikke er stuck på sitt nåværende realm)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Heyho!

Må spørre om en ting angående payed transfer:

Jeg har tenkt til å migrate ved å bruke det, men serveren er ikke listet. Nå, deter ikke no problem, og ganske vanling, men det jeg lurer på er om det er noen måte å finne ut NÅR den spesifikke serveren jeg skal migrere til (Shadowmoon), åpner for migrering...? :)

Kommer ann på hvorfor den ikke er åpen.

Er det FULL, må man vente til den går ned til medium. Er ikke AQ gates åpna, må man vente til de er det. Er servern yngre enn 90 dager, må man vente til den er eldre.

Eivind, han har ikke noe mer dps gear enn det da? HPen og attack poweren er jo grei, men 19% crit er ganske lavt. :/

SITAT(Evehr @ 24.09.06, 20.19) 24993
be dem om å gi litt penger til guildbaken innimellom og begynn med gullselling =p
[/b]
Jeg fikk en arcane crystal og 10 gull fra en av dem i stad, uten å spørre.

Nå er det seks kinesere der, og guildchatten er på kinesisk.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
aq er åpnet og den er gammel nok... det betyr den er full ><

kan ikke være andre administrative ting? :p

Alice, skal snakke mer med han, men bare lurer du, eller har du faktisk en alliance lvl 60? Trodde du spilte horde for det meste.
Han har jo fult pvp set ihvertfall. Siden han har r11 mount, nå er ikke jeg no warrior ekspert, så jeg vet ikke hvor mye det blir.

Han har en 60 gnome warlock.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(junger @ 25.09.06, 15.52) 25062
helvettes cz ninja!
[/b]
hehelol skjønner hva du mener. Gidd lage så ubrukelige innlegg a. Det hadde i alle fall vært en smule interessant om du faktisk skrev hva som ble ninjaet og i hvilken sammenheng etc.

On topic: Jeg trodde priest var bæsj, men det er koz. Har ingen planer om å begynne med end-game da for jeg vil være shadow!

SITAT(Evehr @ 24.09.06, 23.26) 25019
herregud, du må nesten ta bilder ^^

Har du klart å kommunisere med noen av dem?
[/b]

Speedlyter: Hallo evan (Altså meg, bare at jeg heter even)

Zhalt: Trenger du hjelp ?
Speedy: ja, takk
speedy: Vi kan dra til Scholo i dag eller morgen
Z: Scholo?
S: ja
S: Kan du hjelpe?
Z: beklager, jeg er opptatt
S: hjelp meg ok?

osv osv.

Spør om du kan låne characterne deres, så robber du dem hardt! Sier dem nei så svarer du bare med "Lei lo mo".