Den sosiale World of Warcraft-tråden

jævli bra å bli lvl 1 allerede, på en ny server, jeg er bare llvl 66, men har spillt ganske lenge, men jeg holder på å bygge hjemmekino i kjelleren så jeg får ikke spillt så mye. blir lvl 67 snart ,men har ikke tatt en eneste instancei terokkar enda... ><
 
Tror han mener 61. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Ok, jeg levler tregt men nå har jeg ghost wolf. Lvl 20 shaman.
Det går tregt, men sånn er det når du må ha et sosialt liv i den andre hånden. Det går nå hvertfall litt fremover.
 
Jeg mangler 4k rep, faen til ork å grinde, men bra penger og cloth fra ogers er det ^_^

Grats.
Men så få som har den mounten, virker som halvparten på Laughing skull har den, og den andre halvparten har elekk.
 
Jeg og har'n. Erke kult nå lengre, alle har den jo. ._. Har sett ihvertfall 4-5 stykker (horde) på Ravenholdt. /cry

Har nettopp joina en halvferdig raiding guild. Vi har rundt 20 level 70 og 10-15 level 65+. Alle sammen jobber med å bli attuned til Karazhan, så vi får se hva som skjer i nærmeste fremtid. Spennende o:
 
Hei :)
Jeg og min Søster har akuratt starta wow, og er nå lvl 25 etter1 uke :)
Lagde enn DAMM hot Blood elf jente mage, navnet er - Mariel
På pvp serveren - frostmane
Tror vi satsr på å få mye honor, for vi syns battleground er artig, serlig Arathi Basin

Men er fortsatt litt noob somdet heter,
Skjønner ikke helt hvordan man har råd till alle spells og professians, og må jo spare til ride dyr og,
hehe - har bare 70 sølv

Jaja...hadde vert fint med ett tips om hvordan man tjener guld og lvler raskt og sånnt, siden vibare har spillt i en uke
ellerså kan dere bare sende oss 100 guld hver? så kanskje du får ett hott kyss tilbake :p

Og jo har sånn dere enchanting i skill 106 og tailoring i 50

driver vel bare på å lvler og er i battleground, har 1400 honornå :)
 
Viktigste er å plukke opp alt du ser. Items av grå kvalitet kan du selge til vendor, mens noen hvite items, og så og si alle grønne, blå og i noen tilfeller lilla (epic) items burde du selge på AH (auctionhouse).

:trollmann:
 
Alchemy yrket mitt forsvant! FU blizz som ikke gidder å restore det, jeg lurer .. jeg har herb og har plukket opp mye blomster og shit nå. Spørmålet er: bør jeg gå for herb/engingering eller bare ta alchemy igjen?

Jeg vurderte å ta alchemy på alten min for å supporte min main, men det kan jo bli surr osv.
Hvor vanskelig/dyrt er det å lvl dette? Er jo evigheter siden jeg startet med alchemy så husker ikke engang åssen man starter, men blir vannvittig pes å få alt igjen. Jeg hadde jo alt av herbs som funket for PvP, men engingering er jo imba til world PvP. -.-

Jo, jeg har bestemt meg for å ta hele arena settet, selv om jeg ikke helt digger utseenet. UD Caster hwl ftw.

En siste ting er at jeg liker bonusettet til tier5 (4?) Du får ikke interupt på frostbolts og fireballs, jeg HATER å få interupt på frostbolts i PvP. Derfor jeg bruker scorsh build. ;D
 
Hvis det bare forsvant sender du gjerne en ticket om det.
 
Jeg gir deg 100kr for å kysse din søster. Sånn IRL altså.
 
Jeg gir deg 100Kr hvis du klarte å få noen til å le eller i det hele trekke på smilebåndet av det der.


Gawd.